Wednesday, December 17, 2008

duLu Len, SkrG Len...



seTelah seBUlan begelar ISTERi.......hidup dh mula berubah.....kalo dulu boleh gila-gila laa kn cam sopan-sopan skit..maklomla bini org...satg dokbuat sequpa gila-gila org kata sawan pa bIni Op nie....anyway, sYukur ALHAMDUlillah ALLAH temukan Jodoh. ermm..punya mengembara cari smpai selatan nu...las-las Sungai dua jaa Jodoh aku....penah satu sekOlah, satu kelaih plak tu....apa-apapun aku BERSYukur..........terimakasih ALLAH.....



tetapi kekadg tu rasa sedih jugak jauh di sudut hati nie...kalo dulu, celik mata ja....dh dengaq suara Mama, nampak wajah dia...tapi la, bgn ja pagi nampak wajah org len......erm..memanG dh banyak beubah Idop nie...aku kn redha.....skrg dh lain....duLu lain....kalo dl...tak sabaq-sabaq nak blah dr umah..tapi, la aku qasa mcm dunia nie kosong tanpa mama ngan bapak....akU RINDU gila kat depa....apapun nila harus aku terima...bila dh BEgerlaR isTEri.....mana laki aku p kn ikut..even dlm utan pun......
aku berharap sngt, JODOH kami berpanjagan ...tak mcm sePUpu aku..terputus di tgh jalan di saat memerlukan....memangla........
adatla setiap PERTEMUAN pasti ada PERPISAHAn.....
so, bersedialah hadapinya.......
ermm......apa-apapUn...LIFE must be Go oN....syok ka tak syok ka...kn gak hadapi Liku-liku idUp nie TERA nak maTi.......so kn tabah hADApi setiap kemUngKinan........

moga-moga AKU dapat jadik isTeri SolEhah....sentiasa PaToh dengan AjAran NYA........

4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

amiemunick said...

sama2 kita menjaga ikatan perkahwinan kita..hehe hari2 masak?org kg mcm kita nie mesti kena masak kan takkan nak jamu laki dgn nasi bungkus..hehehe..

- P o W e R oF L o V e - said...

moga-moga kak amie ikatan perkahwinan nie berpanjagan
ha'ah hari-hari masak.....kdg-kdg tu ja kak ami.....layan gakla patani masak......ehehh

amiemunick said...

patani masak?camne tuh?leh ajar2kan kita yg tak pandai nie

erni said...

tau2,sapa yg dimaksudkan..aduhai,x pa NiDa,sama2 kita berDoa hrp2 sumenya baik2..yg dah jd kita bt PENGAJARAN.

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design