Saturday, February 21, 2009

-SepetanG bersaMa baKaL BoMBa-

herm..kali nie nak citer pasal adik aku yg no.2 MOHD KAMAL OTHMAN.......bakal beerkhidmat dengan Bomba Airport....
aduh..memula sampai tadi. mcm tak percaya tu adik haku....mak ai....dh itam legam....muka tak sehensem mcm sblm nie...dengan pala botak....kulit itam legam.....memula sampai...dia dok renyeh lagi...tapi sbnaqnya hati perasaan dh bercampor baur dh tue......maklomlaa tak pnh berenggang dengan famili tambah-tambah lagi jauh dengan mama ngan bapak......

elok dh p paking keta, mama p laa dekat dia... bapak p lapor diri...aduh...saat menyedihkan....dia dr jauh nampak mama dok jalan....hentam qeyau dah......pelok laa mama cam setahun tak jmpak...nampak sngt dia RINDU mama........aku plak susul dr blakang dengan hubby.......elok smpai depan dia....tahan nie janganlaa ayaq mata turun nie...sebab kat situ qamai gak org.......tgk dia dok nangis lg..paham tu..perasaan dia...bercampor baur..........dh siap salam sume...kami p cr port nak makan......mama mula laa bukak bekai dia untuk jamu kat anak teruna kesayangan dia...........dok sat, bapak plak sampai....sapa kamal......aduh, skali lagi ayaq mata turun basah pipi dia....kali nie nampak nangis sungguh....gamaknya......rindu dendam sungguh dia dgn bapak...bapak pun nangis juga....aku tahan jaa.....kover=kover ushar tempat len..........
pas dh ilang rindu dendam dia dkt mama bapak.....mama dok jamu dia makan.....mula laa mcm-mcm dia bercerita pengalaman dia jadi pelatih bomba airpot....di bayan lepas....aduh...leh tahan juga training dia.....sian adik aku......apa-apapun aku harap pas nie...sume nie jadikan KENANGAN indaH untuk diri adik aku...dia dh lega dapat gheja tetap......senang masa depan.....bertuah sapa dapat dia.....apa-apapun kat sini aku ada buh gambaq-gambaq dia.....len sngt........- MeNjaMu selera bawah Pokok saWit-

-dh leh senyum dh, pas ilang rindu dengan mama & bapak-

rindu dekat dia..kalo dak diaa laa ghajin mengusik kat qumah....laa sunyi jaaa


- dua beradik yg banyak beza.......kakLong TembaM, KamaL itam....ekekkee-

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design