Friday, March 6, 2009

"k0mpang di palu PenganTin Baru"


Alkisahnya.....bermula hari nie sampai laaa abis cuti sekolah bulan mac nie....every wekend ada kenuri kawen member-member...n paling kemuncak kenduri di Simpang Pelangai pahang........pastu berehet skejap...so tgg plak cuti sekolah jun nanti....ehehehhe

bermula jumaat malam nie, sahabat hat dulu sama-sama dok kayoh gerek p sekolah......adei bestnya teringat memori zaman sekolah dl....kayuh beskat..dengan tudung besaq....menerebang mcm batman....ehehehe...tu dl-dl laa...la dak dah..memasing dh maju..pakat ada kenderaan masing-masing...so mlm nie sahabat baik aku sorang lagi nak akhiri zaman anak dara nya....untuk "SHaFiZA & zaKi" ....seLamat PengantIn baRu......semOga ikatan murni nie Berkekalan Hingga Akhir waktu......sok majlis resepi umah dia di KampuNg PadanG....sha..Tgg kami insyaALLAH sok sampai......pakat menikah dh semua Klik-Klik Dmw....
hat pakat dok bawak peRot pun ramai tahun nie......mcm aku dengan Huda BakaL jadik iBu lebih kurang sama tarikh ja............kira tahun depan REUNiOn dmW....semua dh ada Generasi...ehehe.....
adei rindu nyaaa kat kawan-kawan sekolah.........arap kenuri kawan -kawan nie. pakat-pakatlaah boleh jmpak balik...........erm...ahad nie plak "SHAKIRAH & khAiRuL"akad nikah.........so to shakirah SELAMAT PENGANTIN BARu...semoga bahagia bersama DIA selamanya.........n senIn nie.......Jiha akan di satukan bersama pasangan nya..iaitu kawan baikkk aku..sYahet....To
"naJiha & SyaHeTt"....nida doakan AMPA dua bahagia melayari rumahtangga...........n semoga ampa dua kekal abadi selamanya...............syok laaa tengok depa pakat nak menikah dah...mesti dok hitong hari..dok tgk jam....bg setiap bakal pengantin nie...stiap minit amat bermakna untuk depa...........

15hb majlis resepsi umah "MuA'AZ & MahfuZah"...di BukiT mertajam....herm kn p nie...time knuri aku aritu mai dia.......insyALLAH na muaz, kalo xdak aral sampailaa kami.........dan paling las yg bakal aku atend....knuri 21 hb nie di PaHang "Haidir & waTi" .......knuri suNgguh.......adei tak sabaq nie nak balik PahaNg.....nak ziarah WAN di kampung...n jmpak sanak sEdara...windu nya kat depa.........makan kenuri sambei menziarah...ok gak tu.......

KAHWIN nie syok.....sebab kita dh lunaskan sunah NABI S.A.W.......n then makin lengkaplaa kehidupan kita di dunia YAng sementara nie...............

to semua bakal pengantin........."seLamat meneMpuhi ke gerbanG perKahwinan"
so pas nie......
welcome to the clUb.....PA & MA.......ehehehe.....

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design