Thursday, March 5, 2009

~ReSaH MeNcENgKAm Jiwa~

HERMM..minggu ni masuk kali kedua aku jadi tetamu Klinik kerajaaan.....dalam keadaan tak larat gagah juga p buat pemeriksaan bulanan.....ari nak p chek tu jugaklaaa dok buat perangai......uwek..uwekk....adei..tak tahan dh nie.....sampai klinik, bau plak ubat...halalalalaa....lagi bertambah-tambah meloya tekak haku nie....sabaq jaa la...nielaa dugaan ibu mengandung....tapi kali ni g tak lama...skjap ja...dah setel.....


setel di Klinik......berebut balik pjbt nak siapkan TENDER yg melambak ...nak siapkan dua tangan nie laa..sume per nak kena pikiaq......boleh mereng mcm nie....dengan perot dok begelora...tekak dok kembang smcam......adei....dugaan lagi...bertambah hebat...kepala plak pening satu mcm.......mcm nak maraung di buatnya....ha laa yg bos dok tanya..."anida, tender dah siaap.......?sabit aku nie KuLi ja...kalo kata ada sher gak dlm opis nie...herm nahlaa amik buat sume saya nak p rehat sat.....nie, perot dok meragam...layu sungguh smlam.......buat jugaklaaa....dh laa nak kn hand writing......bertambahlaaa berat rasa .....takpalaa...tulih jugak pelan-pelan....isi jugak maklumat yg mana boleh isi......berkat pulun plan-plan..sampai lunch pun tak kuaq.........siap laa jugak tender tu..........mai penyelia...tupun dh mereLOp.....mai dok renyeh...ha. nah amik sume tender ni, masuk dalam envelope.......ala stakat buat gheja tu....tok haku hat rabun pun bleh buat...tadi time tender melambak sume pakat kata sIbok....arghh tensen........huuhhuhhhuuu......



wajah keresahan....


Tapi yg sedihnya....dok pagi nie...aku jugak kn marah dengan Bos...di atas tercicir.....satu dokumen soKongan jaa pun..bukan dokumen wajib..wargh.........................ilang dh nie sabaq ....qasa mcm nak bom jaa pjbat nie........sedih nie...pepagi sampai dh kn amBush.....walhal smlam depa pakat chek....ni bengang nie...yg tender tu plak dh naik feri...ish kalo ikut hati nak jaa p ligan feri tu....halaaa pasai skit ja.........abeh mcm-mcm kena....huhhuhu....kesabaran mula terduga....tapi apa yg mampu buat....tereyak ja laaa...dalam keadaan pretnen nie...mcm-mcm dugaan suNgguh......tapi demi cari sesuap nasik....pujuk hati nie...........sabaq k...sabaq tak rugi....

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Zaki N Ilyia said...

sabaq byk2 nida, setiap yg terjadi adala hikmahnya...

- P o W e R oF L o V e - said...

itulaa....sabaq jaa senJata yg mampu diperisaikan...kalo tak sabaq ntah hapa-hapa dh jadik ngan diri nie....
tula setiap yg terjdi ada HIMAHnya...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design