Tuesday, March 31, 2009

-tanpa Mu-


arini....aku sndirian,tanpa hubBy tersayang...
dia dh g KL ngan bebudak opis dia...ataih lawatan n kursus apa ntah under PKNS....
huhuhuhu..sedihlaa plak....tak dak kawan nak gaduh...nak gurau......nak sembaNg...
even p dua hari pun...alalalalla gasa cam lama nya......

miss u BABa.........huhhuuuhuh.....

so, malam nie balik laa aku ke rumah mama.....tidok sana.....sib bek ada baby kecik lam perot nie teman aku gaNti baba dia.......bila usap perot...dan-dan tinggat hubby....adoi...br p KL tu....lom g ke negeri abadi....aku dh cam ginik.........sayu ja.....risau sume ada....
yerla stat dh kawen..kami jarang dok jauh-jauh....ari-ari tgk muka.........dia laaa RACUN dia laaa jugak PENAWAR idup aku....

bg aku, ari-ari aku tanpa dia...Rasa kosong....sunyi...tadi sblm bepisah......rs berat sngt nak lepaih.....tapi masing-masing ada komitmen....so....pendam kan sglnya...belagak rilesk...drive keta terus g keja....dan makin jauh ilang pandnagan hubby aku.....warghhhhhhhhhhhhh........

BABA, ibu doakan pejalanan baba k KL selamat pergi dan selamat Tiba......IBU N baby kecik nie sentiasa nantikan kepulangan mu sayang.......

LEBiu.......so Much........

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

c0Mey CutE f!gUre... said...

kak nida... jgn la cedey2... nnt baby pn cedey gak... cian dia... alaaa... baba baby p kl kjp je, nnt dia blk la... lilek ye kak nida... :)

melayuGirl said...

alalala...cianya dia kena tinggal,hp kan ada...rindu leh calling2.nk tgk muka MMS kan mudh.
: )

EjdeeJasmi said...

sabar ye kak nida.emi ni lpa ujung minggu je..tapi apa yg mengembirakan start 6.4 ni emi akan duk ngan hubby dah..sonoknya....dapat tukar dekat ngan suami

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design