Monday, April 13, 2009

MaKan....Makan.....MakAn......


YEA...Yea..... la dh lalu makan...tak dh macam dl....asyik sadis jaa....mOnyok ....sebab tak lalu maKan...la dh leh makan...even tak melantak sunguh-sungguh..tapi ALHAMDULILLAH...syukur pada ALLAH.......baby pun dh makin beCaq...perot dh koi bulat...alalalallalal cute nya...tak sabaq nak tgg sepTember ni.......
so, pas ni kn jaga-jaga laa plak..kang makan telebih ....nahas laa p KLeNet...kn beletiaq ngan Misi........tapi, arap-arap tu pas ni dh takdak g PENyiksaan mcm memula dl.........

cukupla.....semua tu bagi pengalaman n pengajaran...tapi kalo pas nie ada rezeki pREtnen LAgi...nak Lagi..tak seriK lor........sebab bila PRETNEN nie....qasa diri mcm UNIk.......eheheee...
darah pun koi ok...kalo tak sblm nie merisaukan DARAH renDah sangat....senang jaa nak pitam.....melElong jaa kepala otak nie.......letih jaa badaN....

makan...makan....makan....pas ni HUBBY aku jenUh laaa.....dia makan aku pun makan...sesama makan..kalo tak sblm nie dia makan aku pandang ja.........la....dh leh makan...YAHoOO.......
kena plak ada member aku datang husbend n Wife kedai DOBI QAISARA tu..ha lagik laa.....bersemengat lah lagi aku makan.........hahhahaahahhahahha

sian kat member-membe ryg terdekat aku...maklomlaa la dh lalu makan...so, lunch mula laa....pikiaq nak p makan kat na.menu apa....ha EMAH n Fiza laa..teman setia p carik makan waktu lunch...hahahahahhaha so..pada ampa dua sabaq laa no...dengan karenaH ibu menGanduNg neh...ehehehe......

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

alalla sonok nyer ko da lehmkn yer...ha p mkn segala dok ada ateh meja tuh...sok badan jadik gedempol telan usmate lak naaaaaa..hikhik..aminhang da buleh mkn...tak dak meloya lagik da nooo

- P o W e R oF L o V e - said...

tulaa eryn..lega sangat...takpa..pas nie kita miNum Jusmate....penting bila ngandong nie kn makan...maklOmlaa..makan bukan untuk sorang..tapi berdua.......sian yg dalam tu..dia nak membesaq nak zat...kalo aku tak lalu makan.....takdak zatlaa baby aku...sian dia......
nyway erin..thank's tau

Ms AiReEn MoHd said...

welkam no hal...ang plak doakan hakue noo...awat lambat aku neh nak jadik neh...tapi bak kata ang sabaq nooo...ade hikmah disebaliknya nooo...emm ang jaga kesihatan jaga baby noo

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design