Monday, May 11, 2009

-kEPadaMu KekAsiH-


KepadaMu Kekasih

Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

KepadaMu Kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini

-ya ALLAH, ampunkan SeGaLa Dosa KHiLAFku-

Bila amati bait-bait lirik lagu nie...terasa syahdunya.....kenangkan dosa yang tak terhitung dengan jari.......mampukah insan kerdil nie, menghadap ilahi.....YA ALLAH, ampunkan aku...berikan aku kekuatan menghadapi liKu-liku hidup yang penuh pancaRoba ini....sehebat mana pun kehidupan ini, pada mu jua tempat ku beserah segaLanya...HANYA paDamu tempat ku luah kan segala keLuh kesah diri ini.......YA allah BANtulah aku.............mencari keredhaan dr Mu...........

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design