Thursday, May 14, 2009

-KuLiM rOTi AraB-

Semalam...aku n hubby jenjalan kat OUTLET ANAKKU SEb.Jaya...warghh sungguh menakjubkan...bila aku tgk barangan baby..ni buat tak sabaq nak besalin nie.......paling best, sekali g sana dapat laa info depa tgh buat sales....sesapa nak besalin..bleh laa dapatkan PAKEJ BABY.....warghh bagus nie......so..ofer tu sampai akhir bulan JUN nie. tapi tgk baju si comel nie..alalalalalalla tak sabaq sungguh..sebab cute-cute sngt....dan-dan lupa seketika untuk diri sendiri....

pas dh cuci mata tu, apa lagi..perot dh nyanyi lagu keroncong dh nie... hubby aku rojer abg.zaki n kakiLia "Qaisara LaOundRy" ajak p pekena capati ngan roti arab kat KULIM nu.....so, sampai sana, mula buat pesanan........perot lapaq nie, tgk roti arab tu aduh cam sedap ja....dan memang tak di nafikan memang sedap...kn sebijik nak lagik 3 bijik........i Like It...pas nie, kalo nak makan roti arab rela redah sampai ke KULIM nu...sebab makan roti arab sana, memang takkan menghampakan.........
NYUM...NYUM....hingga oder tambah berkali-kali....... yang paLing tak tahan, Hubby aku sampai nak bungkuih bawak balik....hahahahahahahha......
mana bleh abang sayang oi...lembut laa roti tu..dh tak jadik mcm kita makan kat sana......takpa pasnie, kalo nak makan kita sana k..jauh pun juahlaa..janji puas ........
lebih kurang pukoi sebelas lebih kami gerak dr sana....
makloM laa..hubby aku, bila dh jmpak abg zakI......AKA "cINta" eheheeeh....kalo dh jmpak tu, ha memacam laa topik best akan kuaq.....gelak sakan smalam..perot dh kenyang....hati mula riang....ehehehe.....

nyway thank's a Lot to abg.zaki n Kak ILia...sebab sudi teman kan kami p pekena roti arab.....yg ruginya "SAYE" tidok laa plak.......kalo tak lagik meriah laaaa...ada dia....budak kecik yg coMeL dan pandai cakap....pot pet..pot peT........suka layan dia....

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design