Monday, June 15, 2009

:: BeRsedekAh Di MEGA MALL ::

Wekend baru nie, tak kemana pun...cuma ke MEGA MALL jaaa..jenjalan cuci mata n habeskan siKit duit......ehehhe..pastu besedakah smBei tu....ermm, nak di jadikan cerita...kami di sapa oleh seorang wanita yg tak kenai nie...mai tepi gheta suh Hubby aku bukak ceRmin tingkap..ingat kan pasepa..rupanya nak mintak dOnatIon kat kami dua... kata WaniTa nie..dengan wajah ala-ala kesian..BEG DUit dia jaToh...pastu dia takdak tambang nak balik SG.LAYAQ Sungai PetaNi nue.pastu siap habaq g..dia xmau banyak-banyak bagi dia skIt pun jadik laa...dan-dan buat nak tereyaK........adei.....begegaq jantung.......ha laa tekejuT..sebab kami dua dok gelak-geLak laa.....Kunun happy nie..masing-masing dapat jam baru...ehehehe.....tak sangka ada HAMBA ALLAH nie dok ikut kami dr bawah lagi...dalam qamai-qamai dia amed kami dua.......memang suspen laa...mana taknYa..dahlaa paking kat LEVEL 3...HAT PENuh hanTu cina tue......org pun tak brapa banyak masa tu...adei dh mcm-mcm pikiaq nie....lelama tu...hubby kata bagik jerla....iKhlaih...sebab dia nak balik QUMAH..sian dia.....huhhuuhuh...warghhhh kami pun kan kaya pun....DUGAAn neh......bila dh bagi ja.....wargh dengan muka ceria...kunun berbudi bahasa laa..."TEQIMA KASEH NAA adik" laju laa dia atoq langkah......takpalaa..kami dua ingat dia memang btoi nak balIk qumah dia...kalo sebalIknya....hermmmm nasib dia kali nie telepaih laaa..pasni mesti kena Buku Ngan QuaiH....

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design