Monday, June 22, 2009

-desTinasi PerjUmpaan BekAs PeLAjar ittAr Perai-

untuk makluman member-member bekas pelajar ittar perai, so di sinila kita akan mengadakan perjumpaan buat kali pertama, setelah hampir bertahun-tahun tak jumpak....TERLEBih dahulu nak mohon maaf kalo laa tempat nie agak tak sesuai....tapi kita nak ala-ala tepi pantai kan? so,untuk yg dh bekeluarga dan punya BB kecik tu sini laa rsnya sesuai, selesa...

SURAU, TANDAS sume lengkap...takpelu nak tercari-cari sume tu...yg penting SURAU tu, mudahkan urusan kita sepanjang pogRAM...pasnie, kalo banyak sambutan, kita lehlaa p lepak HOTEL plak......so, bg yg sudi nak JOIn bole laa bg nama pada saya....contact saya k.....eheheheheh....

so, bagi yang nak JOin, bleh BANKIN kan duit RM 25.00/ SEORANg ke no.akaun CiMB

NURUL NATASHA 1455-0001690-20-4 dh siap bank-in BLEH call pada tasha maklumkan pembayaran.

so, kita adakan POGRAM ni hanya laa pd 08.08.2009 SAHAJA.... PENGINAPAN tak di sediakan. sebab tak tahu TASTED masin-masin nak mcm na......tempat ni di BOOKING DR puKOL 3.00ptg sehingga 9.00malam.arap-arap di kesempatan blehlaa kita pakat-pakat jmpak balik member-member lama.....di kesempatan itu jugak dapatlah kita mengimbau saat manis waktu kita sama-sama MENGAJI kat ITTAR PERAI....."insyaALLAH sambil mengingati pada saHABAT kita yg dh pergi buat SELAMANYA......."AL-FATIHAH"

- PAPAN TANDA PUSAT KEGIATAN SUKAN AIR
TANJUNG BUNGA PULAU PINANG, UNDER MSN -

-VIEW DR. ataih- "FIRST LEVEL"


-TEMpat untuk ber-BBQ-


-Tempat berLaBoh..LEpak-Lepak....- "SECoND LeVeL"


Kerusi cam kat ITTar deduLu pUn ada gak.......


-Kawasan "FirsT LEveL" nie, BOLE PAKING KERETa-


-view Beach TANJUNG BUNGAH SPOT CENTER-

video
- Video SEMASA SESI penerangan dr.Mr.Vasu-

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Anonymous said...

bila p survey tmpt nih..??
ok jgk,cantik....
insyaallah kita jumpak nnti ekk...

- aNiDa - said...

sabtu baru neh.....CHANTEk...so jom Join..bg nama kat CIK TASHA.....

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design