Tuesday, June 9, 2009

**DuriaN**

wah arini paling bemakna buat hakue.....mana taknya...buah yang aku idam-idam sepanjang ngandung nie..dapat jugak di rasainya....ni pun sib bek kakilia ngan abg.zaki bermurah hati bagi aku skit..merasa nikmat RAJA buAH nie....sdp hingga tak terkata...tu la no..org pretnen ni kalo dh ngidam sesuatu ha jgn kata apa laa....
kakilia ngan abg.zaki siap mai hantaq buah tu kat opis...masuk jaa opis bau aroma semerbak.....hahahhahahaa...ni menambahkan keterujaan aku nak makan neh.....elok abg.zaki n kakiLia balik ja...aku apa lagi......balonn....wah..wah tak ingat apa-apa dh nie..sebab dh kecoq ayaq lioq dok bau aroma dia....makan sungGuh-sungguh...hahhaha..dh mcm org kebUloq di buatnya.....eLok kat stgah gak laa aku bedaL...2pun kalo ikut hati nak habiskan sume..eh tak baik lak tamak...tinggai sikit bagi hubby aku.......bg dia rasa sama....hubby aku pun ngidam gak buah durian nie...elok dh siap makan sume....baru teringat call mama...bg tahu mama, "mama....Liza makan durian...." aiseh happy jaa bagi tau...skali mama jawaB...liza weih..jgn dok makan banyak....panaih....kata mama....dan-dan tesentot..alamak camna nie....dh masuk dalam perot dh banyak gaklaa...ulas nya....takpa moga-moga takdak apa-apa...mama suh minum ayaq masak bg banyak.........BAIkkkkkk mama.........

yang pasti, aku dh dapat buah yg aku dok idam - idam spnjng nganduNg neh...ehehheheheh....THANK'S A LOt To kak ilia n abgzaKi..tak rugi view bloq depa pagi td.....gara-gara view bloq depa laaa..aku leh makan Buah Durian yg cukup enak seKali...ahahahhahahhahaahh

4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

ShidaNaiM said...

ish..2 tedapnyeeee...xpa aih,ada petua org kalu xmau bg panas minum air bekas kulit durian tuhhh..

yanty_yoshicat said...

aduhhh... yanty naik terliuq bc... nsb baik xngidam mcm k.nida... :D

- aNiDa - said...

hahhahha.....sib bek ngandung neh..kalo dak lagik banyak kaknida bedaL....sdp yaNti....sampai kn sorok laa Buah tu kalo dak...ha jenuH..panaih...ni dh musim DURIAN rsnya...sana-sini juai durian....pasnie pasti memana jaa senang dapat durian....kaknida dapat nie pun sabit member bagi......terlunas jugak leh rs..

::@FiQ said...

alhamdulillah..x kempuanan!

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design