Thursday, July 9, 2009

-BiskUt Raya-

HERM......berabOk dh Bloq nie, lama tak update maklomlaa siKap penyegan tu bertamu dalam diri nie...lagipun bz sngt ngan gheja......pastu dok foLow pogram untuk xittar 08.08.09 nie......so kali ni saja nak masuk entry nie.....cerita pasai BISKUT raya.....br buLan rejab..dh makan biskut raya..ekekekekke

eheehhehe...org lom g puasa...tapi aku dh dapat melantak biksut raya.....tulaa rezeki...

nak di jadikan cerita, ptg smlam g lepak kedai kak iLia "Qaisara Laoundry" tak sngka makanan yg aku idam-idam kan sblm nie, mai toinnnnn depan mata....mcm-mcm jenih...kecoq ayaq lioq di buatnya...jadik rambang mata nak buat pilihan.....kalo ikut hati nak jaa borOng sume........

pilih nya pilih amik 3 box.....mcm-mcm rasa ada....fuh......bestnya.....dapat MAKAn biskut raya.....makLomla...besaliin nnti dalam bulan puasa...so raya tahun ni geget jari ja laa tgk menu-menu best yg terhidang ...so, org lom g puasa. aku dh sentai biskut raya.........ha lega rasanya.........wargh dh tak lama nie, nak petneN...BB pun dh stat kickiNg lam pewot........sweet jaaa

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design