Tuesday, July 28, 2009

::menGhitOng Hari::

lagik beberapa hari jaaa tinggai aku nak jmpak keNgkawan lama masa mengaji kat ITTAR Perai d0Lu-doLu......wah bestnya........tak sabaq nie......

mesti dh mcm-mcm saiz dok ada...ada kempIh, ada KemBang, ada KembOng.....dan ada dok mcm tu ja....hahahahha..takpalaa yg pasti aku happy dapat jmpak kawan-kawan laMa.....


takmau,peristiwa sedih bertamu lagi.punya dok tagak-tagak nak jmpak las-las dapat tau...dia dh pergi buat selamanya.....
"AL-FATIHAH BUAT ARWAH ADAM MOHAMAD"
kalo tereyak ayaq mata darah pun qasa tak guna dh....tula, tmpang bekesempatan nie, eloklaaa...bjmpak...kalO sok nie mai dh takdan ha takleh nak buat apa dh.....DUIT ble carik, tapi sahabat handai payah dh dapt peganti.......mcm mana pun ngan member-membeR ni kn banyak sabaq...mcm-mcm karenah dok ada....


seumpanya, nak jayakan pogram pd 08.08.09 nila...mcm-mcm karenah dok ada... naik GILO cik Serama kIta....ha sapa nak tau cik serama KIta, tUnggu.....na...eheheh...apa-apapun kami pihak AJK...hat besaq keleMboi ni ikhlaih nak jayakan pogram nie...walhal pala otak masin-masin dh naik GiLo, BIoL.....hat pREggY qasa nak delIver ja....eehhehe..nyway, dalam dok banyak PEEL pun hari dh smaKIn dekat ngan Pogram...ni laa LUmrah asam garam nak jayakan sesuatu majLis...bukan senaNg wooo.....tera nak saMpai majLis...ble tektiap malaM menGigau.........hhaahaa..apa-apapun kami enJoy buat gheja nie.....demi SEBUAH IKATAN UKHWAH PERSAHABATAN......mana taknya...memula dapat tau wooo pakat bekobar sume nak Join....pastu mai dh turn nak Konform ...ha mcm-mcm alasaN kami terima...ada yg Laki gheja laaa....ada yg tak larat dh nak BeJalan Kunun Nya pregGy dh tahap nak deliver dh..walhal....bukan p jauh pun penaNg jaaa.....ada yg nak Kursus laa, ada yg nak makan Kenuri laa...ada yg masOK utan la....uiiii mcm-mcm laa asalan..walhal sbLm nie, depa-depa ni ckOp besemangat nak Join nie...kdg-kdg tgk n baca baLik sms dr depa...qasa mcm la....alasan mcm malaih nak renyah-renyah..takpalaa takkisahlaa apa-apapun..janji POgram dh koi dekat nie...


cik serama kita pun dh bekobar nie..........so. apa-apapun aku DOAKAN moga MAJLIS nie, diberkati oleh YG MAHA ESA, dan dengan ada pogram nie, ble mengeratkan lagi ikatan PERSAHABATAN kita........

1 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

ShidaNaiM said...

ISHH..BESTNYER BUAT REUNION...BLA AGAKNYA KITA NK PAKAT WAT REUNION DMW????

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design