Friday, July 24, 2009

:: m@m@ ::

Dalam minggu ni, aku sungguh sibok dengan tugas seharian...
tak sempat nak jengok mama...miss u So Much Mama....

mama, bukan taknak balik..tapi bz pastu jalan pun tak brapa larat...tu yang..p gheja balik gheja... melainkan p kedai Qisara Loundry jaa...
sebab MR.OP nak jmpak bro zaki......
tapi mama, tak p bukan bemakna Lupa k...

liza selalu windu mama.....
owhhh syahdu nya enTry kaLi nie...puaih tahan ayaq mata......
sebeNaqnya ada Kisah nie...yg aku nak kabarkan......
erm.....br 3,4 hari takjumpak......sekali pg td dapat mesej dr mama...mama bg tahu,
"Liza malam td mama muntah..perot mama sakit, tak boleh tidok sampai pagi"..
ya Allah, tersentap hati ni, rasa mcm nak balik umah la la tu jugak..tapi masa dh suntuk nak p gheja....terus seksiap p gheja.....tapi dalam hati ni tak berenti-renti bedoa...jaNganlaa jadik apa-apa kat Mama aku.....apa-apapun bg laa dan aku jmpak dia...mai gheja pun Mood Ilang sume....aduh smpai oPis...gheja dh QUE mENanti nk kena siapkan..sume urgent...TaNgan dua ni laa nak kena seTel sume.....hati stilll begelora teringatkan mama........dok tengok jam jaa nak balik umah..nak ziarah mama......dalam celah-celah dok bz tu, dapat pangGilan dari rumah......

berat hati ni nak jawab, qisau kalau-kalau ada per yg tak sedap nak di dengaq....tapi kuatkan semaNgat juga...jawab fon...tak kusangka..suaRa di sana suara mama yg cuKop Lemah.......aduh.......mcm na aku nak cakap nie...ayaq mata dh koi beGenang dh.....dengaq suara dia lemah jaaa.....kalo ikut hati takleh nak cakap dh nie..sebak sngt-sngt....rupanya dia nak mintak tolong beli kan dia Buah Naga dengan makan untuk bapak tengah hari nie.....dalam keadaan tak larat aku nie, jalan pun dh cam roBot...Kuatkan semngt p carik apa yg dia hajati.....
Dh siap beli sume, bekobar-kobar nak balik rumah nak tgk mama.......ha'ah dia tak seperti selalu...muka pucat jaa, barinG jaa ataih kateY......syahdu nya tgk dia..Lemah tak bermaya....rasa mcm taknak dh p gheja nak dok teman dia........smpai dalm bilik tu aku sapa dia...walhal ayaq mata ni, tgg masa jaa nak beteraBoq.....tahan jaaa...pastu dia kata, mama nak lena sat..perot dok sakit lagi....aku pun taknak gangu mama....aku berlalu.....tinggal dia sendirian...tolong kemas rumah skit-skit hat mana larat....

tulaaa dok sangka dia sihat....buat rilek jaa tak balik-balik pun jengok dia.......aduh, rupanya dia sakit...gamaknya smlm tak tahan sngt tu yg sms bg tahu aku.....

masa dh tamat, kena balik opis...satg lambat baLik qamai plak Peminat dok Carik.......talipon bunyik mengaLahkan Meja Wartawan.......tapi sblm nak balik, tgk mama lena nyenak...bapak pun amik kesempatan berehat sat....smntara tgg nak amik trip budak sekolah pukoi 3...
aku doakan moga mama cepat semBoh n HappY mcm seLaLu...

"YA ALLAH jauhKan laaa mama, dr seGala yg Bahaya"..
aku tak sangGup untuk KeHilanGan dia....................

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Anonymous said...

Nida, syahdunya fiza baca entry nida kali ni....sdih...mama nida kenapa???!!!ya allah, minta2la mama nida dijauhkan dari segala musibah...hrp2 mama nida cepat2 sembuh...nida sbr ekk...bwk mama nida p doc, check takut ada penyakit len...ok...doa byk2 semoga mama nida chat...sabar k!

Zaki N Ilyia said...

Semoga Tok Ma Qaisara cepat sembuh..InsyaAllah..

Ms AiReEn MoHd said...

pasai apa mama ang weh...aku sian gak sympathy neh...pasai pa lak tuh?

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design