Friday, August 14, 2009

::KeNanGan TerIndaH::

dh seminggu berlalu......aku bertamu dengan sahabat handai aku bekas pelajar iTTAR PERAi..huhuhuuhu..sjekap nya masa berlalu.......dalam dok terngiang-ngiang lagik hirok pikok telatah masinng-masing...qupanya tu sume kenangan terindah.......tak terucap ngan kata-kata dapat jmpak depa ni...best sangat...walaupun hati sedikit terluka kerana sebahagian kawan-kawan yang aku sering rindui dan terkenangkan saat suka duka sama-sama, sorang pun tak hadir...masing-masin ada alasan tersendiri.....takpalaa nak buat mcm na,harus redha......
walaupun.....8.8 dh berlalu..tapi kenangan antara kita sume sentiasa utuh di sanubari...dengan dok sarat-sarat preggy nie....qasa kalo jadik apa-apapun pasni terlunas jugak impian nak jmpak kawan-kawan lama tercapai....."THANK'S GOD" tapi tula, dan dh jmpak skali...mesti pas ni ada change jmpak lagi......dengaq kata, abgshidi nak buat pogRam BERBuKA pUASA xlamalagi....tapi secepat yang mungkin la....makLomlaa, ibu mengandong ni dh tak lama nak maLatooP...ekekekek......doa-doa tu dan laa aku join lagik..jmpak ampa sume lagi........
biaq ada yang mengomel pogram kita tempohari, yg perli-perli, yang sentiasa nak kita tak bersatu sama-sama, takleh tgk kita sume sepakat happy.........
tapi insyaALLAH,ALLAH tu selalu makbolkan impian kita berjumpak lagi walaupun bertahun berpisah...masin-masin haluan sendiri...apa yang pasti..aku sentiasa doakan untuk semua SAHABAT-SAHABATku..semoga ikatan UKHWAH kita sentiasa berpanjangan sehingga akhir nanti.......

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design