Friday, September 25, 2009

-My LiL priNcess-

bila dah ada anak nie, barulaa tahu bagaimana perasaaN seorang ibu..."MCM-MCM aDa" tapi best sngt, sebab tgk dia dok membesar.. paling yang aku suka..bau dia..alalalal..ciumlaa bekali-kali pun even takMandi. bau dia sungguh sedap skali.. kalah pefume hat mahai-mahai nu... apa-apapun skjp dh arini dh 17 hari berpantang (25sepT 2009) pejam celik pejam celik satjaa nanti dh nak abis pantang. pastu tak tau bila plak nak rasa nikmat dok dalam Pantang ..ahahahaha. sapa nak diet, elOKlaa besaLin kerap-kerap..sebab berpantang......ahahhaha...

bila tgkmata si coMel nie, kesian pikirkan dia. ari-ari kn amik darah. sebab KUNING dok naik turun-naik turun... naik BINGUNG aku di buatnya...petua mcm-mcm dh buat. kuning still dok meningkat naik. laslty jmpak doktor pakaR kanak-kanak, dia advise sTop sat BF... ..aku terpaksa akur & redha stop sat BF kat sofia..sian dia, memula tu carik laa dia candu dia... mama pulun jugak suap bOtoL...lelama tu tak tahan lapaq sngt. minum jugak laa....
tera nak membesaq aduh mcm-mcm dugaan dok ada...harus TABAH,SABAR tempuhi segalanYa...


-sOfia leTih beraya-

-Ok, Ibu...sofia dh Siap mandi-

-Walaupun sOfia dalam sesSi berpantang, sTill meLaram..-

-Rutin Harian, g KLenet Kesihatan chek Kuning-

-Ibu cepatLaa...soFia Lapaq nie-

Tuesday, September 15, 2009

::ZaHra soFia MuMaMmaD AsyRaf::

-ZaHra SoFia-

-Baba SAyang Sofia-

-Hari ke 3 BerpanTang-

-Tgk ghamBut sOfia, cacak woOO-

-SoFia, Kuat Tidok-

**ZAHRA SOFIA MUHAMMAD ASYRAF**



09.09.2009 lahirlaa puteri suLong asyraf+Arnida yang di nanti-nanti selama 9 buLan ni...aduhai, pengaLaman BESALin yang sungguh menaKjuBkan, sungguh uNIk.....TUHAN saja yang tahu saat nak melahirkan....hanya yang mampu berjuang habis-habissan demi Puteri ku yang coMeL nie. tapi saat tu, hanya yang aku ingat ALLAH, ALLAH, dan MAMA..dalam dok sakit tu dan lagik tanya HUBBY tersayang, "AbanG, MAMA mana?" ibu nak maMa.....dh tak bedaya dh ni nak teran..nak mintak mama berdoa. bagi mudah besalin...saat tu qasa YA ALLAH besaqnya PENGORBANAN mama selama ni, melahirkan aku, membesarkan aku...bila dh lalui sume ni, aku mengerTi betapa kuaTnya ikatan IBU dan anaK.....tepat 5.20 petang pop-out laaa zaHra Sofia.....hUBBy tersayang tak termampu nak kata apa-apa cuma bERSYUKUR pd yang esa, dan mama insan yang paling gUMbira.....dan begelarlaa TOKMA DAN TOK AYAH.....aahhahahaa....fuh SEMAkin rancak persiapan di buat ni, nak samBut cucu baLik jemahaat pagi...mana taknya, aku sampai jaa di rumah masuk bilik..aduhai, lawanya biLik...sume PInk kaler.......i Like it.....ahak, ahak, ahak......so, skrg dalam SESSI BERPANTANG.....nikmati, rasailaa nikmat dah bila dok daLam pantang no.....IBU sOfia.....lupakan duLu nak makan kue raya, ketupat - rendang...... ahahahahhah...



Friday, September 4, 2009

SeMURNi KaSiH SMaDMW


ASSALAMUALAIKUM W.B.T…

Dengan sukacitanya dimaklumkan kepada saudara/saudari sekalian bahawasanya program
REUNION ‘SEMURNI KASIH’ SMADMW

pada sesi 2009 akan diadakan seperti berikut ;

TARIKH : 26 SEPTEMBER 2009 (SABTU),
BERSAMAAN 7 SYAWAL.
( Pepandai la korang adjust cuti yek.. harap dapat jumpa reramai.)

TEMPAT : RUMAH PUAN ARNIDA BT OTHMAN
(Kampong Setol, Kepala Batas) Pulau Pinang.

MASA : 9.00 PAGI – 1.30 TENGAHARI.

ATURCARA MAJLIS ADALAH SEPERTI BERIKUT :

  1. 9.00 - 10.15 PAGI : KEHADIRAN DAN PENDAFTARAN TETAMU, UCAPAN DARI JAWATANKUASA
  2. 10.30 PAGI : MAJLIS TAHLIL.(untuk arwah sahabat2 & mengeratkan silaturrahim)
  3. 11.30 PAGI : JAMUAN MAKAN.
  4. 12.30 TGHARI : SESI BERGAMBAR. (kenang-kenangan)
  5. 1.30 TGHARI : BEBAS DAN BERSURAI.

Kepada semua bekas pelajar SMADMW batch 1995-2000 sekiranya berminat untuk turut serta anda diminta memberi maklumbalas dengan segera melalui sms @ menghubungi talian:

Saudara AHMAD AIZUDDIN BIN AMIR : 017-4100085 @ 019-5193979.

  • Bayaran bagi majlis REUNION ini adalah sebanyak RM 10 seorang sahaja.
  • Sila maklumkan jumlah kehadiran anda termasuk ahli keluarga bagi tujuan kelancaran majlis terutama bagi penyediaan makanan.
  • Bayaran boleh dibuat melalui akaun cimb bank =
07041089633528(ahmad aizuddin amir)
  • Sila simpan dan bawa resit/slip bayaran semasa pendaftaran.
  • Pembayaran secara tunai juga boleh dibuat semasa hari perjumpaan.
KERJASAMA ANDA AMAT DIALUKAN, SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI A.J.K SEPERTI DIATAS. TERIMA KASIH.


hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design