Friday, September 25, 2009

-My LiL priNcess-

bila dah ada anak nie, barulaa tahu bagaimana perasaaN seorang ibu..."MCM-MCM aDa" tapi best sngt, sebab tgk dia dok membesar.. paling yang aku suka..bau dia..alalalal..ciumlaa bekali-kali pun even takMandi. bau dia sungguh sedap skali.. kalah pefume hat mahai-mahai nu... apa-apapun skjp dh arini dh 17 hari berpantang (25sepT 2009) pejam celik pejam celik satjaa nanti dh nak abis pantang. pastu tak tau bila plak nak rasa nikmat dok dalam Pantang ..ahahahaha. sapa nak diet, elOKlaa besaLin kerap-kerap..sebab berpantang......ahahhaha...

bila tgkmata si coMel nie, kesian pikirkan dia. ari-ari kn amik darah. sebab KUNING dok naik turun-naik turun... naik BINGUNG aku di buatnya...petua mcm-mcm dh buat. kuning still dok meningkat naik. laslty jmpak doktor pakaR kanak-kanak, dia advise sTop sat BF... ..aku terpaksa akur & redha stop sat BF kat sofia..sian dia, memula tu carik laa dia candu dia... mama pulun jugak suap bOtoL...lelama tu tak tahan lapaq sngt. minum jugak laa....
tera nak membesaq aduh mcm-mcm dugaan dok ada...harus TABAH,SABAR tempuhi segalanYa...


-sOfia leTih beraya-

-Ok, Ibu...sofia dh Siap mandi-

-Walaupun sOfia dalam sesSi berpantang, sTill meLaram..-

-Rutin Harian, g KLenet Kesihatan chek Kuning-

-Ibu cepatLaa...soFia Lapaq nie-

1 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

alalal tumel auntie eryn da nampak die..awat sikit gambaq buh perabih la ibu oiyy

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design