Friday, October 9, 2009

::SeBuLan::

arini dh sebulan aku berada dalam situasi berpantang..eheheh syOk gak woo...banyak benda di pelajari..hat ni takleh makan, hat tu takleh buat, hat ni kn jaga...wOOO sebenaqnya bukan senanglaaa nak jadik ibu nie.dr stat menGandOng,Besalin sampailaa ke dalam pantang....
fuh sungguh mencabar...tapi best, sebab bukan selalu lalui situasi ni..pas ni tak tau bila lagik nak lalui.ehehehe.....apa-apapun aku berharap sume nya OK sampailaa ke penghujUng berPantang Larang......



ciK zahra sOfia pun dh makin membesaq.....camna laa nak p gheja nie..makLomlaa 60 hari dok ngadap muka dia ja....tgk dia dok membesaq depan mata...mau jugaklaa hormon dalam badan ni, jadik tak ketahuan sat..tera nak stabil balik, duLu p gheja dia dok dalam perot...usung p sana sini...la ni, alalalal dh depan mata..kn tinggai plak sat..ghasa mcm berat jaa...tapi apakan daya..kena akur laa jugak..tinggai ngasuh ngan TOKMA sat No...sib bek TOKMA dok kuat g..leh ngasuh Zahra Sofia sat...

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design