Thursday, November 12, 2009

::SePii::

wah entry kali ni bunyik macam ada sesuaTu yang tak kena......gimik jaa sbnaqnya tu.. sbnaqnya takmenda apa-apa.besalaa tak habes-habes ngan tempat keja ni jaa......memula dtg ritu cukup bersemnagt nak buat keja...tapi, bila insiden LHDN datang mengejut kat opis...sume semangat tu ilang.... mula pikiran negetif menerjah kepala otak nie....mcm-mcm pikiaq...huhuhuuu

mana taknya, lagik dua jam nak mai...barulaa nak rojer habaq nak kn prepare dokeMEn.dhlaa dokEmen yg dua bulan Pending ni pun sedia maKlom beselerak sana sini.... dok pLak sensowang....tu yang mai mcm-mcm....kiri kanan depan belakang tanya itu ini..dh siap ka bLom...ha tu mcm mana tak hitong hari..kira nak tgg wekend jaa nak cuti...bosan nyaaa...nak speedy pun dh jadik leMbab..apa yang pentin, bos nak tahu sume dh bejalan lancar,kiranya dia tanya itu ini mUsti kena tau...walaupun, dh becuti 60 hari....sama gaklaaa mcm baru stat masuk keja...first day masuk mengelabah jaaa....maklomlaa spnjg becuti mana nak p tau masuk keluaq sgala haL...payment dhlaa masuk keluaq ribu ribaN...fuh...migrain pala hotak cam giniK...

tapi alhamduLillah laa, ubat penenang dia ada di rumah..balik jaa uMah belek si ComeL dh ilang segala stress......bila dh stress n otak jadik tepu.....takleh nak FOKus....huhuhuuhuu...


**Zahra'Sofia PenguBat SegaLanyA**

1 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design