Tuesday, December 22, 2009

::aKu & Dia::


Ibu...wekend ni Jom Kita P Becuti ibu.kita p umah muMy Erynn kat shahALAm.......Sofia BoriNg dh laaa asYik MaKan Kenuri ja..... badan Pun dh Bau LoMBu....ekekkekek...Jom LAaa ibu...JomLaaa..... takpa, ibu drive..sOfia Dok laa sbLah teman Ibu.......ibu joMla....Sofia tau.iBU strees ngan khiduPan ni...sMaLam knp Ibu NaNGis.....Sofia tgk semnjak 2,3 hari ni ibu tak ceria jaa....mcm ada masaLAh ja..cuBa Ibu Cerita ngan SoFia..mana nak tau kot-kot sOFia Bleh SOLve pobLem Ibu.....Ibu takMOlaa mcm nie...Happy k....senyumm seLAlu....Ibu, SenYum tu penAwar hati kita yg tgh lara ni tau..... Ibu, jOmlaaa..jalan-jalan.... BosaNla......asyIk Ngadap NdOI karan ni ja.....sofia pUn cemUih dh aih.....Ibu jOmla......takpa, sOfia beLAnjaa ibu...Kita p Tgk Movie pUn ok gak "PUTERI KATAK" sofia JanjI sofia dok sengap-sengap dalam cinema nanti....janji sofia Blew teman Kan ibu n haPPy kan Ibu......


"alAngKah bestNya kaLAu tika dan saat ni, apa yg tercatat di atas keluar dr mulut Puteri kesayangan Ku....alAngkah indahnya KhiduPan nie....tapi, dia masih kecik, tak mengerti pecaturan khIdpn ni..yg dia tau LENA, NYUSU,MERENGEK,senYum-Senyum...." apa-apapun aku baHagia Punya ANAK seperti dia.....!!!!!!!!!!!






2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

mai mai cepat umah mummy ewryn meh..bawak la anak ang mai umah aku..tak der hal....aku bawak nag p pjalan nooo..roger aku dulu kalau nak mai umah aku no

-aRnida otHman- said...

insyALLAH takdak aral, sampailaa aku.....kalO bolew memang nak sngt P

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design