Tuesday, December 8, 2009

DaRa SemULA :-D


Produk ini sangat istimewa bukan hanya kepada yang telah berumahtangga tetapi amat sesuai juga bagi yang masih anak dara dan ianya terbukti berkesan mengatasi masalah dalaman kaum wanita dan paling istimewa untuk ibu-ibu lepas bersalin
(sesuai untuk yg masih menyusukan bayi).
Selain berfungsi memfokuskan kembali keanjalan otot-otot faraj, ianya juga telah terbukti dapat menghilangkan keletihan, kelesuan, melancarkan perjalanan darah, memecahkan angin yang berlebihan didalam badan, peluh yang berlebihan juga dapat mengatasi keputihan, melawaskan pembuangan air besar dan membantu menaikkan kemesraan ketika bersama suami.

~ Keterangan lanjut boleh didapati dibawah!
* Pemakanan kesihatan yang diadun secara tradisional * Kombinasi ilmu perubatan melayu dan ilmu perubatan mesir * bahan bahan semulajadi terbaik timur tengah dan tanah melayu serta dibacakan ayat al-quran oleh seorang Ustaz.

JANGAN DILANGKAH


Kegunaan :-

  1. Mengecutkan Peranakan dan Kembali dara
  2. Menambah nafsu hubungan kelamin
  3. Menetapkan kedudukan rahim
  4. Menaikkan wajah/seri muka Memperbetulkan perjalanan angin
  5. Senggugut
  6. Keputihan
  7. Menghilangkan bisa bisa badan,
  8. sakit tumit, sakit lutut
  9. Menambah kecergasan
  10. Buasir - Lelaki & wanita

Kandungan :-
Serapat
Daun tutup bumi

Habatusauda

Akar semalu

Kacip fatimah


Dimakan - 1 atau 2 biji sehari
Perempuan haid & hamil tak boleh makan
Kandungan: 31 biji kapsul

***Sebelum makan mesti didahului dengan bacaan selawat keatas Nabi Muhammad s.a.w sebanyak tiga kali, al-Fatihah kemudian niat didalam hati apa yang dihajati.

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

bende alah ni tak panas ker babe..aku takut gak nak makan sembarang ni..da la tak pregnant lagik..tak ape punce wallahualam..aku pk satu jer..aku ni gemoxx sgt da kot...da tertimbuss lemak kot saluran aku tu...huhuuh

This Is The Real said...

klu anak dara ambik... rasanya kena tajuk kena tukaq..bukan "dara semula" lagi ni...

ShidaNaiM said...

mcm best jerr..nnti nk maklumat lanjut

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design