Monday, December 14, 2009

:Keluh Kesah::

waduh..waduh....hangin jaa pepagi sampai dh kn amBush...
camna ek nak buat bg perkef.... bg sume org suka? tapi, aku hanya manusia biasa..taklepas stiap keslipan...


uwaaaaa..arini demam. smaLAm dok pedo sOfia jgn demam..lastly aku yg demam...rasa nak tekeluar organ dalaman ni...PANAS suBHanALLAh.......tapi gagah kan diri meh pjbt sebab doK ingt tanGgung jawab..ada dokumen tender nak kn deliver harini di BWSB ipoh nun.......

sampai di opis, tgk dokumen tender dh lesap takdak di pjbt..ish nyesaL jaa mai..kalO tau aku terus ke KLINik amik ubat.... amik MC skaLi.....
buat la ayg terbaik mcm mana pun, still kn maraH jugak...cemuih dh aih gheja mcm ni..mcm BoLa...
hencik boss dh membeBel di awaL pagi..uwaaaaa.....aku bg penjelasan pun mcm tak blei terima... sabaq Nu.....ni laa nasib diri keje senSowang..takdak assisten..sgala mcm nak kn buat..... apa-apapun, tabah jgKlaaa hadapi.....


ermmm, aku windu Sofia...semaLAm dia tek blei tidok ngan aku..sebab tak kut berjangkit....

dia lena ngan mamachU n Tokma dia....lansung tak BF smaLam...sebab takut dia yg demam..lagik kacau si penjaga nya..... td sbLm maik keja intai jaa kot ndoi tgk dia......
ibu windu sOfia ...nak BF sofia...tapi ibu tak sihat......ibu taknak anak ibu pun tak sihat jugak..... kdg-kdg tetkan rasa, kiri kanan depan blkg atas bawah ujian, halangan..... aku kn kuat jugak hadapi.... tempuhi walaupun penuh Liku.....


gheja ni, tgk laaa...next year.kaLo tak mampu dh nak handle...resIgn jaa laa..dok umah tanam ubi kayu, ubi keledek..habuan nak alas perut.... nak buat camna, zaman la sume zaman DUit. zaman canggih manggih.....

1 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

bakmai alamat ang babe..aku nak antaq baju zahra....ke ikut alamat kat courier ang tu...

ang msg aku no..aku tunggu ni..msg alamat ang

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design