Thursday, December 31, 2009

..::SyuKur::...

alhamduLillah, berakhir suda tahun 2009 yang banyak meningal suka - duka..
walaupun mcm-mcm dugaan yg harus ditempuhi.aku ingin bersYukur kehadratMu.Ya raBB...

aku bersyukur kepadamu kerana kau, Limpahkan kasih sayang dalam mhalIgai yg br setahuN jagung dibina.

aku bersyukur kepadamu kerana kau, kurniaKan kesihatan untuk menghadapi karenah tika menganDungkan baby chUmiL.

aku bersyukur kepadamu kerana kau, melimpahkan rezeki semakIn bertambah, walaupun kdg-kdg trasa keKuranganNya..

aku bersyukur kepadamu kerana kau, anugerahkan aku seorang suami yang penyabar.& coOOL.dengan karenah KETEGAQ aku neh.

aku bersyukur kepadamu kerana dapat berpuasa dengan jayanya walaupun sarat mengandoNg.

aku bersyukur kepadamu kerana aku dapat melahirkan babY ku secara NormaL

aku bersyukur kepadamu kerana kau,aku dikurniakan BABY yang ComeL dinamakan ZAHRA' SOFIA.

aku bersyukur kepadamu, aku selamat melalui dan merasai berpantang selama 44hari di bawah jagaan mama tersayang.lebiu mama.

aku bersyukur kepadamu kerana aku masih bekerja. WALAUpun pelbagai dugaan yang harus di tempuhi.

aku bersyukur kepadamu kerana impian ku terlaksana hiduP dalam suasana kamPUng.

aku bersyukur kepadamu kerana hubungan aku dengan keluarga mertua sentiasa mekar. aku sayang mak & bapak... bila tgk wajah depa, hati jadik sayu. sempat kah aku melaKUkan yang terbaik sebagai menantu membahagiakn hati depa dua.

aku bersyukur kepadamu aku berjaya kumpulkan semula sahabat handai di ITTAR perai & di SMaDMW yg dh lama jauh terpisah berJumpa semula..

aku bersyukur kepadamu kerana anugerahkan aku sebagai seoranG Ibu....

aku bersyukur kepadamu kerana ukhwah FIllah aku antara KAKILIA+ABGZAKI semakin utuh sehingga kini, dan aku bersyukur padamu, uKHwah Fillah aku dan ERYYn semakiN erat walaupun takpernah bersua mUka.hanya kenaL melalUi interneT sahaja.=)

aku bersyukur kepadamu kerana kau masih Panjangkan usia ku untuk terus beribadat kepadamu YA RABB....

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

aku jua bersyukur klepadamu ya allah maha pencipta kerna berkesempatan berkawan ngan sahabat bernama anida...tak pernah bersua muka hanay dlmpenulisan saja...insya allah dengan izin allah akan jua ku bertemu ngan sahabat ku ini....

cek ang byk bantu aku walaupun ang tak kenai aku..aku tak kenai ang tapi kepercayyan tu ade ekk... thanks kawan sudi berkawan ngan aku...moga [ersahabatn kite kekal sampai bebile yer...

Ms AiReEn MoHd said...

salam tahun baru tuk ang ,acap(ashraf)kawan aku org panggil acap ngan zahra noo...moga thn mendatang dilimpah kurnia dr NYA....amin...doakan aku mcm ang nak jadi mummy gak ni...

-aRnida otHman- said...

insyALLAH..aku doakan.....makin dekatlaa tu, rezeki ALLAH koi muncuL..sabar dan tabah hadapi okesss...... hapPy selalu naa

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design