Tuesday, December 29, 2009

..::WeeDing Of The YeaR 2009::..

-SyazuLi & pasaNGan - Mac 2009

ZaiNi & FarIza = DisemBer 09

YuHafIqah & HazWan = DiseMber 09

-AfZan PeNyeri SuasaNa-

-aNak Sue TakUt PenGanTin-

..::KamI Yang hadIr::..

apa-apapun beaKhir suda tahun 2009..yg penuh suka duka, penUh warna warni... meraikan kebahagian sahabat handai, n kenanGan yg takKan diLupakan saat melahirkan PUTERI ku yg coMeL pd 09.09.09 .

akU doaKAn semOga Ikatan perkahwinan Ini KeKAl abadi seLamanYa...insYa'ALLAh..........=)









2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

ALALAL CHUMEL AKU TGK ANG NGAN ANAK ANG KAT PEMAIN TU...BYK TUL JEMPUTAN KAWIN ANG P NOOO...baguih baguih...

-aRnida otHman- said...

ha'ah..aku banyak dapat jmputan..sampai ada yg tak p pun..dr awaL januari sampailaaa akhir deCember..melamBak...dr stat preggy smpai dh besaLIn anakpun dh besaq...dok makan knuri jaaa..ahahah...

alhamduLIllah, kawan-kawan ingt ngan aku, tu depa invite.....sampai demam-demam punya p makan knuri.....

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design