Monday, January 25, 2010

::Siap suDa::

SaLam besiaran....
ececec mcm pembaca berita tV2 jam enam Petang jaaa....=)
EryYn, aku dh buat baju y hang belIkan kain kat aku ritu..tgk laaa Ni...aku buat pesen besa jaa..
"bajU kurUnG PEnaNG" ahahahha....aku suka kain nie..nampak cam aku zaman sekolah dl..nak g ngaJi Qura'an......dh lama aku tak pakai ken ni...tok aku paNgei kain ni.kain CHEtTT..sebab kain ni buat bj kedah hat depa dOk pakai hari-hari....maKLomlaa...org muda-muda mana nak pakai kain ni, "Kunun" nya...tak excLusive Lor..

tapi, kaIi ni aku cakap angLaaa.... kain ni memang LaWa buat baju weh....chUMiLL jaaa..suKa laa sangat..tgg Na, pas ni akU nak suh anG beLIkan untuk akU lagik. murah Dan KuaLiti...boleH belasaH pakai bebila masa jaa sebab tak perlU iroN sangt...itu yg palIng aku suka..nampak sangt aku ni cam pelamas IroN...kikikiki OWh No..No..No....
bukan malas iron baju.....cuma nak save karen jaaa...=)
Pakai Baju YG berkonsepKan kain CheTT ni,TIngat zaman aku kecik-kecik dl..sebab memang 100% laYan kain ni.........


::Ni Dia , Kain YG ang BelIkan.dh siap Jadik baju.Tudia BEsaQ nyaaa bajU aku..jgn tekejutlaa no, makLomlaa aku kan
"sePerwOmen GendoT"
eeehehhehe

4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

weh ang wat pesen ape tuh,.,,nak tiru gak,,,cube close uo sikit,..aku tak bape nampak la..tapi aku suker tang tgn tu pesen die ...aku wat kurung pahang jer

-aRnida otHman- said...

weiH.....aku wat kurunG PAHANG juga..saja habaq kurunG peNAng.....abes nama pesen Ikut negeri..ekekekek...
weh, koler tu aku buat cam koler bj.Melayu..lengan dia aku buat lengan butang balot...so naMpak KEmas bila memakainyaaa.....=)

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

baju kurung pennag pn ade yeke kak???xtau plak saya..heheheh

-aRnida otHman- said...

waKakAkk....takdaklaaa...saja MelawaK ngan MEmber ataih ni....ya laaa asyik kurung pahang,pahang..buh plak kurung PENaNG......ekekeke...
jgn percaya k..itu sume gurauan jaaa nooo

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design