Wednesday, February 24, 2010

KeBuntuann......

Dah lama agaknya aku tak merapu n tak berBloq tntg diri ni...kali ni di beri kekuatan untuk lepas kan segalanya yg terbuku di hati....
YA ALLAH bg aku kekuatan untuk hadapi semua nie.....tertunduk seketika..dan air mata mula laju memabasahi pP.......... aku binggUng....stress jiwa raga.. mcm-mcm ada aku nk kn pikirkan.... beTambah laa kedut-kedut di muka aku nie..nampaknya cptlaa tua sblm usia...uhuHuhuuh...
ilang seketika keceriaan!!!! yg penuh dalam fikiran ni.SERIBU SATU PERSOALAN .....aku nak larik dari semua ni..tapi takdak sapa mampu keluarkan aku....aku sendirian... teruskan PERJUANGAN yg seketika nI walaupun kutahu semakin sukar untuk aku hadapinya.......aku bunTu. becelaru..mana satu untuk aku selesaikan...YA ALLAH kuatkan aku..tabahkaN aku untuk temPuhi dugaan semua nie..... aku makin LEMAAH... makin menGalah...rasa dh tak berdaya nak teruskan lagi semua nie...tapI, aku diberi tanggungjawab..selagi hayat dikandung badan aku terpaksa hadapi dan galaz semua ini...... sungguh kecewa hari nie... kiri kanan atas bawah dihimpit dengan persoalan yg takpnh dapat jawapan...aku letih ya ALLAH....apakah kali ini aku di Uji lagik....aku tak mampu ya ALLAH...aku sendirian tatkala aku memerlukan bantuan dan soKongan....aku sendiri keliru dengan kehidupan ini.......

HANYA yg mampu aku katakan waktu dan tika ini.......terEyak laa nida....keluarkan segala kebuntuan diri ku ini.....kuarkan nida, kuarkan sehabisnya.....mgkin dnegan cara ini dapat meghiLangkan duka nestapa, kebuntuan kecelaruan dalam diri ini........


"HIDUP PUN SUSAH...MAti pun LAgik susAh...wOOOoooo"

1 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

nape ni k.nida..ape2 pun sabaq byk2 na...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design