Tuesday, March 9, 2010

Tiq-TaGGg


hahahhaha saya YG blur-blur ni di TAG oLeH saudaRi SHUD yg sHomeLl.....sebenaQnya, bukan pandai pun men TaG-taG nie...tapi taknak haMpakan si shomeL nie..saya choba pi laa...copy N paste pastu oter-oter sket k hehehe..


Adakah anda rasa HOT???-
Hot kew Cheq nie....qasa besa jaa.......tapi memAng penDengaq Setia HOt.FM....ehehhehehe

Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!




Wallpapersaya agak ganaih skewt... aksi roBot...so, bila tgk jaa Transfomer ni..saya Pun nak gak ala-ala dia...ehehheeh...tetiba jadik kuat sePerti dia...ngeeee........;p

Bila Kali Terakhir Anda Makan Pizza?-
bulan lepas...p makan ngan hUbby N sofia chomeL......pulun makan, soFia pun Lena baIkk punya.....

Lagu Terakhir Anda Dengar?-
Separuh JIWa ku PerGi...- layan Bloq titin......

Selain Nama Sendiri, Anda Di Panggil Nama Apa?

  • **Liza** - semua adik-beradik panggei nama tu..sebab dolu-dolu masa kechik suka

KUat Qeyau...so, depa habaq kn tukaq nama.so, mak hangkat buhlaa nama zaLiza...

  • **Nid's** - KuNUn GlaMour's laa kan.bunyik dah mcm sekelat Nip's jaaa....ehehehehhe.

tapi nama ni..member tedekat panggei...si Tash n Si Fa

  • **Nida** - majority member semua panggei nama Nie....
  • **arNida** - hanya tercatat dalam kad PEngenaLan saja n kadg-kdg jew laa di panGei Oleh BiG Boss [bOss panGei nama penUH woooo]

Tag Lagi 8 Org-


Siapakah Org no.1 Kepada Anda?
- member ni gahjin ber yahOO maseNger ngan dia..suka rujuk dia pasai Bloq-meLog nie..dia seoraaNg yg baik hati, suka bg soFia baju lelawa...mcm-mcm ada...org dia cukop baik hati.

Katakan Sesuatu Mengenai Org no.4
-Kakaniah ni, Qupanya MEmber kaK ipaQ...kechiknya doNia...n palin suka tentang dia...admire Tgk dia n HubbY dia......kemana saja pasTi berdua....."SehaTi & sejIwa" dh tu pandai masak lak tu..mcm-mcm resepi ada dlm bLoq dia....hehehhehehe

Bagaimana Pula Dengan Org no.3
-Org dia KELAkar...memula kenai, mcm CUAK ngan dia..pastu dok selalu p oPiz dia...org dia Kelakar snGT....riak wajaH jaa nampak mcm serius..walhal skalI berkata-kata pasTi mencuit hati....dia Bahasakan Diri dia dengan cheQ adalah SAYA ....................=)

Pesanan Kepada Orang no.5
-dia ni baIk hati sngt..selalu tolong saya dalam suka duka.kalO dl masa menganDong diala suka teman saya p menjelajah kedai makan....la ni tiada lagik..memasin siBukk n saya pun takdak mengidam mcm mengandOng dl... so, dh lama tak jMpak dia...PESANAN untuk dia...SAYA RINDU kamU, saya Ingin Ketemu kaMu......

Kata2 Cinta Untuk Orang no.2
-Kata-kata ChenTE untuk org nombot dua ...hihihihih....cuma satu SAYA SAYANG KAMU...u the best SISter.....
kalO nak tau, si dia nie peneMan setia p beLi tenDer kat JKR KomtaR tingkat 18 nun....kalO p ngan Si dia nie, ha mcm-mcm bolew jadik...kedai nasik ayaM NAzer hat pames kat Komtar dl nie pun bolew jmpak kembaLi......sebab Si dia nie, memang seMpoi la......

Adakah no.6 dan no.7 Mempunyai Persamaan?
-depa Ni akTif dalam Bloq..n selalu Tolong saya UPP TRAFIqQ dalam Bloq saya..=)

ada apa Dengan Org NO.8?
-nilaa tOkei QaisaRa Loundry, WALID & MAMa...panggilan sOfia..
dl masa dok bawak pewot, qaisara loundry laa tempat dok p melepak. n suka laa sngt ngan anak tokei kedai ni, dhlaa big Tummy...comei plak tu...cakap pandai..pot.pet.pot pet...yg dia tau upin & ipin pebret cd dia..p kedai dia layanz hat tu jaa laaa..n suka BLoq dia..banyak meceritakan tentang kehidupan.....

Berikan 5 Perkara Yg Anda Tau Tentang Org Yg Mengtag Anda

  1. Terlalu SAYANG kan keluarganya..manJa ni.anak abah laa katakan ;p
  2. dOLu satu sekoLah ngan dia..
  3. Jmpak kat mana Pun, mesti di sAPA...dh nak mcm adik beradik jaa
  4. happy go lucky
  5. kepaLa bisznes newh....

Persamaan Antara KAMBING dan LEMBU?
- BAU kot...;p

Perasaan Anda Wat Tag Ni?
-suka, Sebab IKHLaz menyatakan seGalAnya....=)

Adakah Anda Tau Si Razman Itu Sengal?
-Owh dia Ni, hat br dapat anak leLaki tukan yg dok pokok Tampang tu..tatau plak dia sengai.....ekekekekkek

a)GAY or b)LESS-
gila ka hapa....aku NormaL laa...GAY PN dak LESS pn dak..kawen dh Ponk.....kikikiki

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

wah...sy kena puji ni.. kembang semangkuk..hehehe....

-niD's- said...

puji ikhlaih okesss..bukan mau bodek yaaaa

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design