Monday, March 15, 2010

Ikan Patin masaK TemPoYak


N3 Hari ini.....bertajOok Ikan PatiN masaK TemPoyak...fuh sodap eih.......
tu ha, kazeN cheq dapat ikan patin berkat usaha ghajin p memancin kat sungai jarak... naik bot nie.katanya...ish ghajin betoi sepupu sOwang nie.....besaq gaklaa ikan ni, tgk dah cam besaq Sofia...ahahahahhaha...berat nak hangkatnya.Si shafiq ni bagi tau..masa mula dapat ikan ni, tera nak angkat pancin tu ha jenuhlaa gak makan masa..dalam 25minit mcm tu..dOk ingt hapa dia..skaLi hangkat tgk-tgk rezeki besaqlaa...alhamduLillah rezeki.
tapi aku sian tgk ikan ni... musti pamili dia carik dia...uhhuuhuhuhu......
hapa laa ikan pn ksian kaa....so takyah makan Okess..pandang saja.. nanti org len makan (@_@)



si mama shaFiq ni, apa lagik....operate ikan ni dan pakat laa bedak sana-sini kat adik beradik yg leN. tapi makteh & pakteh tak makan ikan suNGai.. depa kata tekak tak bolew teriMa...fuh wuginyaaa...sedap woo ikan ni..isik dia maneh..sebab dia kan Bela ..ni oriGinaL nya mai dr suNgai.....payah nak dapat ni, kalO nak dapat pn kn p pahaNg kot.. kalO nak beli pn mahai ikan ni.....so, kalI ni rezeki buat pamiLi..apa lagi tunggu jom masak ikan patin masak temPoyak...

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

sungai jarak ade ikan patin ke k.nida? bukanke ikan patin kat pahang jer???
masa belah perut ikan tu x jumpa cincin emas 18karat ke? hehehehe..

Lady of Leisure said...

mak aii besarnya ikan patin ni..
masak tempoyak org kata sedap... lady suka tgk org makan tapi lady tak leh nak telan heheh..

-niD's- said...

SHUD:: tak jumpak ceNCen....JUmpak jari org jaaa....kikikikiki tulaa sungai tu ada gak......

LADY:: memang sedap...kalO masak tempoyak tapi kalO yg bukan penggemar ikan sungai..memang tak bolew nak teLan...mcm MAKTEH & PAKTEH saya....

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design