Sunday, March 28, 2010

"macam-macaM"

eehheheheh.....tgh malam pn ibu sofia maseh blom LENa...dok berbLog lagi...ntah malam ni tak ngantOOkz lagik...so bOlew laa spend time lepak blOq....lawat blog memember...Klik sana Klik sini...yahoOOO.....

arini best, walaupun banyak gheja yg dok ada di oPiz nu....tapi ptg sampai ke malam hati berbunga-bunga sebab hubby saya bawak kami p sOpin-soPIn.....sambei cucI mata....ahahahahahaa..takdak laa sOPin sakan sngt...ala kadar sahaja....janji kami bertiga bolew dok sesama..walaupun sblh pg td naik seweL dok layanz kerja yg menimbun....tapi berbaLoi mai ptg jalan-jalan wif "org Te
rsayang".....

sbenaqNya mlm ni janji ngan SI shUD nak lepak sama-sama kat laut bagan ajam nu..nak BereaRth Hour...hahahaha....las-las tah hapa-hapa yg jadiknya...... dok dalam sunway maLL saja....tak ingt dah kOi brapa dh...sian shUd....sori dear, kita tak dapat nak TGK BINTANG sesama.....tapi kan, at last dapat gak jumpak si Shud nie........hubyy bawak gak kami p tepi laut tu...tapi paking kat R&R ja..alhamduLillah malam ni Line cLear....chanteklaaa....xdak poLizzz. kamI p la meLilau tgk pasar malam hat hidup segan mati takmau yg dok a
da kat R&R TUE......sian jaa tgk....nak sOpin kat situ pun...tadi dh soPin...so tgk ja laaa..takda yg bekenan sama...puaih jalan satu pasar malam hat kecik konet tu, kami masuk laaa kat tempat kedai-kEdai makan yg ada di RR tu...ya rabBIiiiiiiii......ramai ny manuksia.......hat dok makan, dok menyembang, dok juai minyak, dok nganga...sume ada...uwaaa....naik pitam di buatnyaa.takpalaa taknak hampakan si Hubby saya...ikut sahaja....lepaklaa kat ujjung nu.sambei oder makan, oder makan plak satu haL, lama nak mamPoZzz....rasa mcm nak g dapoq dia tolong sama siapkan menu yg dioder....dalam celah tulaa caL shUd...bg tau kami ada di bagan ajam ni..mehlaa kaLo nak jmpak si Sofia nie....lastly shud kata ha Okess....shud sampai.tgg tau....yahOOOOOOOO, akhirnya dapat gak sOOFia jmpak unti Shud...yeayea...siOknya......menanti penuh kesabaran, sama gak mcm menanti menU yg dipesan...sib bek tak oder MihUn KUngFu...kalO tak lagik jenuh..LEMBAB mcm siput vavi laa itu kedai.....sofia pun dh mula naik bebaL...uwaaa....
syg sabaq satna, makanan ibu ngan baba tak sampai g ni....kb
tulan unti shUd pun dok untheway....satna sayang.....sabaq tau...ha jom...jom baba bawak jalan p tgk laut.....
sengap la sat budak kecik tue....elok sampai makan sume...memasin teruja.....ekpesili my hubby.....elOK makan secamca....rasa nak p punggai kat muka si pembuat tu, dh laaa LAMbat siap, pastu.....rasa menu tu dh rasa macm org kena darah tinggi...tawaq hebiaq.....sian hubby...sabaq na...nampaknya..samalaa ngan nasib saya...tak se
dap jugak...nasik rs macam jelantah....sedey..sedey....

eh mana sHud ni, makan dh nak hebeh..tak sampai g...sesat apa, sofia makin dok bebai....ibu pasrah.................eloK, kami dh nak blah.sHud calll....kakakk kamu kat mana? shud sampai dh nie..dok cari kak laaa...aiyakkkkkkkkkkkkk, shud
ni ..ha sat, sat kak sTop gheta tak jadik gerak...ahhahahaha..mcm-mcm aih ada...so, terlunas gak laaa shud nak jmpak sOFia....dapatlaa shud pegang budak masham tu, snap PIx dua tiga kepIng....tupun sofia mOOD dh tak berapa nak elOK dh.....dok stat qeyau....sori shud...nanti kita jmpak len naa....nyway shud tenkIu so mUCH...susah payah gak mai, lebiulaa bebeh................malam ni,ibu boLew lena pejam mata raPat.........sebab dapat gak si sofia bejumpak dengan unti shud.

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

hehehe... aunty shud rasa teruja sgt dpt peluk sofia... tp x puas la.. huhuhu..

Ms AiReEn MoHd said...

biler plak aunty eryn nk dukung sofia lagu tu teringan sgt nak dukung sofia mata bulat tu

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design