Monday, March 29, 2010

NoNe

kenapa hari ini....saya rasa mcm tak hapPY...apakah ada sesuatu yg akan berlaku...
owh TUhan, rahmatilaa kehidupan ku ini............^_*

5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

InsyaAllah x de ape2 yg berlaku... normal la tu.. sekali2 mooody...

-niD's- said...

ERMMM..nak kata MOODy tak da jugak...cuma rasa sesuatu tak kena.. hope takda aPa-apalaa..palIn pentin, Puteri kesayangan saya berada dalam keadaan OK....^_*

Lady of Leisure said...

jangan risau... pikir yang positive kan insyaAllah semua baik2 saja..
:)

-niD's- said...

THANK'S ladY.....insyaALLAH.
banyak pikir Positif kehidupan menjadi tenanG.......

Ms AiReEn MoHd said...

SALAM WEH ...

tu dia sedap nyer coklat...weh apsal ang rase tak sedap ati lak..p tepon sofia sat tepon laki ang sat...risau lak aku..insya allah tak der apa lah...aku doakan semua baik..maceh dtg blog aku...weh aku nyer ym awat da tak leh on..pelik la...aku kat umah cuti lagi...aku sakit demam mengigil tapi badan mcm seterika panas...

doktor suspek mase amik darah aku...border line denggi...tu dia aku punyer ketaq la ...da tu tgn aku kene cucuk dedua belah..satu amik darah satu masuk ayaq 2 pine lak tu...nanti aku citer lanjut kat blog...ni kat ang baru aku citer...

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design