Monday, March 22, 2010

sanTek kew....


Dapat Tag lagik..kaLi ni dari Cik ComeL TitiN....tENkIU tiTin...elOklaaa kn tag pun ....tgh blur nak masuk n3 baru...=) bukan apa, otak shut down sat...ehehheheh

Here are the rules to accept the award :
  1. Thank & link the person that gave you the award.
  2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
  3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
  4. State 7 things about yourself.


7 [TujuH] perkara tentang saya yang anda perlu tahu.. hehe

  1. Sensitip
  2. sUka GeLak
  3. BeranGan kowt
  4. ngadap Komputer - kat opis ngadap komputer, dirumah pun nak gak ngadap komputer
  5. BeKawan = 1 M'sia
  6. suka tgk Kaki Org..bila pertama kaLi berjUmpa...awaz...kakI sapa ada caGu =)
  7. seNdirian


15 orang yg kena tag..

xdak sapa nak tag...kaLO tag pun, org yg nak di taG tu...pun dh buat n Kena Tag ni.....

*

*

*

*

*

*

*

apa-apapun tenkiu TiTiN sudi Tag nida......... bosan memLam ni layanz p la tag dr TitIn.....

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

hehehe..kak nida..nak tanye..nape suke tgk kaki org erk..hehehe..

Ms AiReEn MoHd said...

aku bg ang tak mo amik lak,....huhuhuh sedeyyy

-niD's- said...

Shud ::: tatau dr zaman sekOla lagik...Kalo bekapel dl-dl pn mcm tu gak...pes skali tgk Kaki...tgk kaki agak Kureng...even muka hensem..persen tu dh mcm agak kureng...."jahhaT kan saya" tgk kaki......tatau memang bekenan kat situ.

EryNN:: sowi aku pn tak pasan TAG ang tue.....ni smaLam aku meLilau dalam bLoq memember . aku tgk tag dia n nampak nama aku dalam listing...aku buat jaa TAG ni....ok,ok len kaLi aku buat tag hang k...sowi weih....jgn majOk na....nanTi AKu belanja ang makan nasik siLa tau....=)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design