Monday, March 15, 2010

sePoLOH di TaG


arinI...ada fwee time skit..so aku nak seleseikan TAG dr erYnn nie..nyway erynn tewima kaseh yaa sUDi TAg aku nieh.....=)


**Cara-cara:**
Copy Tajuk entry “sepuluh” dan paste di post anda..
Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya.


[1] Siapakah diri anda di rumah?

Di rumah saya adalah seOrang Ibu pada Baby shOmel tuu cik Zahra Sofia...dan isteri kepada Mr.asYraf. beserta pembantu qumah tak bergaji.


[2] Siapakah diri anda disamping rakan?
Saya di samping kawan-kawan ala-ala "Receptionist" kaLo ada news baru suma akan dilaporkan di kaunter ReceP...ahahhahaha....dh mcm GoOgle pn ada jugak...

[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

  • Saya nak besara dr betugas. nak dok qumah JAga aNak..n buat keja rumah...
  • Saya idam kan LAPPY yg chOmel lagik sPeddy.
  • Saya nak kerjaKan UMRah."Seru tak samPai g nak Jejak Kaki ke bumi Ambiak"
  • Saya nak naik KEreTa BEsaQ....sedap skit nak RuNNEr..
  • Nak Rumah BanGLo yg Besaq ala-ala KamPung...ala hat mcm FArmVILLe tu....
[4] Siapakah nama pasangan anda?
(MUHAMMAD ASYRAF SALEH) Op's..
{Bukan mR.osS okess}

[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
  1. Dia penDiam, kalO aku hanGEn dia diam n bUat derk jaa..so aku laa senSowang jadik GiLa....
  2. JangGOt dia Kot..=)
  3. Pelawak TesoHor daLam rumah kami.
  4. Kaki dia
  5. SeTia dalam PersaHabatan

[6] Bila tarikh anda couple?
30 OGos 2007
- saat manIs-

[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Penah Putuih chEnta ngan Mr.Op's gara-gara dia bekenan member sebelah kelaih..bila mai dh pandai pakai lipstik....ecececec..BEkenan baLik laa plak..ha taupun, yg aku ni chantek gak....dia foLLow selama tUjuh Tahun....selalunya permoOnan bekapel semula di Reject

[8] Lagu tema cinta anda?
Richard Marx = Right Here Waiting


[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
BerhenTi MerOKokkkkkkkkk......


[10] Tag 10 rakan ada yang lain
  1. Shud,
  2. Titin,
  3. Cik Puan MiMi,
  4. Huzaini,
  5. ShiDie,
  6. SyurgaChenTa,
  7. KakLis,
  8. NajiHah,
  9. KakSa'diah,
  10. KnoOr,
  11. Kak AniaH

1 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

ohh.. saya juga dTAG..thanks..hehehe.. jap nk karang..hehehe..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design