Friday, April 2, 2010

KaSoOt + DIA


tenkiu so Much kat LADY, ErYYn & nEEna...sebab tag saya untuk cerita
kan kasut kegemaran anda.....yeah....


kasut ala-ala corak harimau ni, kegemaran saya..
di beli kat
kedai kasut CROC Onlie jaa.
harga mura saja RM 80.00


sebenaQnya saya ni bukan jeneH penggemar kasUt sngt..cuma bagi saya kaLO kasut tu selesa untuk saya..ha belasah tu jaa laa sampai HoiH..."org Utara kata"...kasUt saya murah saja...belI by oNline...jew.........lagik pun time tu masa berpantang......asyIk bloGwalKing jaa laa.skali jmpak
nie...terus jatoh chenta..sO, rembat jaa.....tawakal meMbelI nya.....saiz pun men agak-agak...tapi alhamduLillah ok jaa..sume. stat dr haritu sampai la nie, saya layan kasuT nie saja...... makLOmlaa keja sensoWang..kesana-kemari nak kn banyak bejalan...tak dayo den nak pakai HIGH HEELS...mahu dia tersuNGkoq satg...jenOh kena gelak..lagikpun kaki ni dh besa pakai yg simple-simple jaa....saya suka SERELOM kasut ni sebab melekat ngan kaki, RINGAN, kesat bila kena ayaq n cepat kan pengaturan langkah..lajujaa jalan..even apa-apapun pakaian ...selamba saja saya belasah kasoT nie....selekehkan saya...^_^

ni dia....kasuT kesaYangan saya...dh belemoIh-lemoIh dah sebab di usuang kemana saja. ^_^


saya nak TAG mereka-mereka ini ..
supaya pUblishkan N3 mereka tentang KASUT kegemaran mereka ..ahak'z...

1.Shud
2.TITin
3. NajLa
4.Fariza
5.Najmah


*

*

*

*


*

*

*

TinggaLkan bab TAG KASUT...skrg saya sedang risaukan BONDA tersayang....iaitu Pn>Zainab Embok...yg kini sedang terlantar sakit..sejak seminggu lepas..asyik MEMBUANg dan mUNtah..kejap ok..Kejap takk.....dalam celah-celah tu sempat lagi bOnda kesayangan saya ni turun ANDALAS...g ziarah anak sedara dia KN admIt sepital..akibat terkena jangkitan kuman apa pn tataulaaa...uhuhuhuhuhhuh....time tu, kami sume pakat aspek mama ok..dh kembali pulih.....sebab tgk dia pun dh nampak ceria, sembang pun vOlume koi kuat........so, pemergian dia aku iringin dengan doa..moga cepat sampai saNa dan cepat balik sini...xbolew pisah lama-lama nanti rindu-rinduan...aehehehehe....
tapi, bila tiba mama dr andalaz ahad Lepas....mama di serang semula penYakita muNtah Berak.......kesian tgk mama...dh makIn layu....baring jaa.....dalam minggu ni, mama drive bawak bebudak sekOLah..gagah kan diri..sebab takda sapa yg tahu scHEdule mama nak amik n antaq bebudak tue....uhuhuhuhuhuuhu...palin sedih tgk pagi jumaat ni, dia memang dh tahap LESU,LEMBIK..dek penangan teberak jaaa 14 kali..dalam satu masa.........baring jaa dia..aku dh tak keruan di buatnya...mana nak handLE cik ZahraSofia lagi, Pjbt lagik,hati jadik serba salah nie....tapi kalau bolew nak jaga n sering beraDa di siisi dia....sebab BIMBANG sesuatu yg tak di kuatiri akan terjadi.....MAMA, kuatkan semngat ok.....td lunch baLik rumah tgk mama...dia kata, td drive muntah ni....gagah jgk drive...muka dh pucat..baring jaa.....hati makin kebImbangan.......mama kata kaLau tak ok jgk..jap lagi pas bapak balik smayang..mama nak p KLinik masuk ayaq......aku doakan moga yg terbaik buat mama......mama cepat sembUh.....saya rindukan celOteh mama...bila mama dh sakit nie...rumah pun sepi jaaa..sebab tak dak kedengaran suara mama yg ciut miut tue........(T_T)~!!!!!

mama>...................................
i LOve U so MUch....tanpamu siapalah akU....

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Lady of Leisure said...

wah siap corak rimau gitu hehehe

Siti Shuhadah Zainol said...

wah.. crocs u...
moga mama kak nid's cepat sembuh yer...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design