Thursday, April 22, 2010

LittLe PriNces

=( Ibu sorry ek.....kerana soFia ibu tak bolew makan sebarangan...
sebab takot BEGOk sOfia membengkak kembaLi.........{itu dua hari yg lepas}


HARI INI =
Ibu...soFia dh makin sihat.....tgk baju sofia TuLeh apa...
"HUG mE" yea..yea tak lama lagik..Ibu bolew soFia jaLan-jalan dh tak perlu berpantang lagi..

jOm ibU...kita p makan kek untuk harI lahir ibu..sebab sofia dh sihat nie.....


VroOOm...vroOOm.......ok kalI nie biaq Sofia yg drive ok...


apa-apapun saya bersyukur pada ALLAH S.W.T kerana puteri keciL saya semakin sihat kembaLi...
pas baik demam ni...pemakanan dia woOO betambah-tambah.. alhamduLillah..tak lama lagi anak ibu bolew temBOon mcm ibu laa ek....ehehehehheheheheheheh

SYUKRAN UNtuk semua sahabat handai..yg tak putus-putus mendoakan kesejahteraan puteri keciL saya nie....LEBIU U oULLsss BebeH

8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

NeenaAnuar said...

alhamdulillah... baby dah sihat yer.. happy untie nin dengar...

nanti ajak mommy gie jalan2 yer..

-niD's- said...

insYA'ALLAH unti nEen...
sofia nak ajak Ibu p celebrate makan kek...sian Ibu dh berapa hari kn berpantang..dek penaNgan BEgoK sofia tepi PP nie...ehehehhehe

Unti NEen....nanTi sofia ada Kirimkan PRESSIE untuk unti NEen.....ehehehheheh...pressie sOFia siMple jaaa......tapi ikhlas untuk befdays unti NEeN 25hb nie....

purplish.pink said...

thomelnya dia.. ^_^

Siti Shuhadah Zainol said...

yeay!!!! sofia dah sihat...:))

Ms AiReEn MoHd said...

amin..alhamdulillah sihat pun budak masham tu...

Lady of Leisure said...

dah sihat alhamdulillah.....
lepas ni boleh jenjalan ye...
:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alhamdullilah baby dah kembali cergas n sihat..syukur2....
cute la baby zahra..geram auntie purple tengok...meh nak hug skit meh...

✿bieyra dhamira✿ said...

alahai..comelnyee..
siap gigit2 jari 2..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design