Monday, April 5, 2010

MaMa





wekend kali ni.....ada berita yg menGGemparkan buat kami sekeluarga....mama terpkasa di tahan di hOspitaL gara-gara "MEMBUANg" yg berulang kali seHingga menYebabkan maMa dh hilang stamina bdn..mana taknya....membuang bak air paip yg mencurah-curah......uhuhuhuhu...kondisi mama makin lemah.......saya selaku anak yg suLong pujuk mama jom p sePital dapat rawatan lanjutan......jom laa mama...Jomlaaa...memula tu dia mcm menoLak.tapi bila tgk keadaan makin serius...dia akur mengikut cadangan saya...so, kami bergegas ke sEpital bawak mama untuk diperiksa..dan memandangkang hari sabtu, public holiday bg negeri kedah..sO, kami kn masuk kot KECEMASAN.....ne no..ne No..ne NO.....amBUlan sampai.sapa driver ambulans tue...of Kozlaaa HubBy saya....ehehehhehe....dreBa ambUlans tak bergaji yaa......hanya ALLAH jaa yg mamPu balas segala kebaIkkan kamu..... setiab di sepItal, mama di periksa beGitu telIti...dan akhirnya, doktor tepaksa masukkan maMa ke wad sebab nak periksa selanjutnya.... uhuhuhuhuhu..sedey..sedey ..tapi takpa.mama dah berada di bawah tanggungjawab doktor..so,apa-apa taklaa risau sngt. doktor periksa darah mama semUa...n doktor buat suspen memUla tu..dia bg tahu darah putih mama rendah sangat-sanGat...so doktor espek mama kn DENGGI....aduiyaiiiii..tekulat-kulat mata saya memandang dokTor...uhuhuhuh...dalam hati ni terus berdoa agar mama di jauhkan dari segala penyakit yg berbahaya........setelah 3hari dua malam berkampUng di sepital..doktor sahkan mama terkena KERACUNAN MAKANan..DAN bebas dr dengGgi.........yahOOOooo.....

-setelah diperika di wad kecemasan..mama di tempatkan disiNI...wad 36G-


-TenKiu Dr.Gan sebab cepat bertindaK..dan dia semPoijaa cheK pesakit..samBei bejalan sambei bertanyakan kOndisi mama-

PelawaT ni mai bukan mai melawat TokMama...tapi dia mai, dok tereYak tgk rambut n mUka dia dh MasHam sebab dia nak suh jalan-jalan dalam sepital..takMOo dok setempat...

2Nd FlOOr...mama ada kat siNI Laa



TATA semUa..mama saya dh sihat n dh dibenarkan PULaNg....
tgk tu, mama dh bOlew tersenyum....hati saya suka sKaLi...^_^






MAMA, saya senTiasa mendOakan mama sihat n kembaLi akTif seperti sedia kala....mama, Lebiu So Much......^_^


5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

NeenaAnuar said...

alhamdulillah... semoga your mom akan terus aktif seperti sedia kala.. ;)

Siti Shuhadah Zainol said...

alhamdulillah..mama kak nida dah sihat....

Ms AiReEn MoHd said...

mujur alhamdulillah da selamat semua...amin...aku pun da beransur pulih gak ni

-niD's- said...

terima kaseh NEeNa,ShUD n EryYn...

eryNn,,,aku pun suka bila dengaq hang koi sehat beB.....dh bOlew kembaLi bergedikszz....ekekekek.....

nyway, Lebiu u aLL so Much...

Lady of Leisure said...

alhamdulillah dah sihat semula yer...
semoga your mom diberikan kesihatan yang berpanjangan..

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design