Tuesday, April 20, 2010

TaRiKh itu (",)

SeLamaT haRi Lahir BuaT saYa...(~_^)

Ibu kepada cik Mek MoLek ZaHra sOfia dan Isteri kepada En.MuhaMMad asYraf.....
SemoGa dengan penIngkatan usia ni....keHidUpan di berkaTi dan diLimpahkan kesejahteraan dan kerahMatan DrNYA.............

cuKoplaa ujian yg dh banyak saya tempUhi..beriLah saya ruang untuk berGembira meraikan hari uLangtahUn kelaHiran saYa.......walauPun seHari cuma.....

harini saya nak DressUp cHomeL-cHomeL p Gheja dan nak senYomm sentiasa..walaupun di asak dengan tugas yg menImbun di Opis nanti dan banyak rintangan yg perlu saya hadapi (",)

saya nak pastikan hari ni cOkoP berMakna buat saya...walaupun sekejap..................
saya pun tatau knp harini saya cuKop bersemangat nak buat apa saja....dan kaLau bolew saya nak BAHAGIAKAN semua insan yg berada di sekeLiling saya.......





makaN kek ni setelah beberapa hari hari lahir saya......
GRACIAS nazD....




8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

~ h a n i m h u s i n ~ said...

eppy bevday!

=)

Lady of Leisure said...

happy birthday to u..
happy birthday to u...
happy birthday happy birthday..
happy birthday to u...

*clap*

may your birthday blossoms into lots of dream come true...
:-)

NeenaAnuar said...

HaPpY bIrThDaY tO yOu DaRlInG!

semoga panjang umur.. dimurahkan rezeki & berbahagia selalu hendaknyer! aminnn... :)

you jauh kan.. kalau tak leh celebrate b'day sesama... hehehe..

Siti Shuhadah Zainol said...

Selamat Hari Lahir... Hepi2 selalu tau..Jgn ari ni jer.. shud nak kak nida tiap2 ari hepi k...

Zaki N Ilyia said...

Happy Belated Birhday...Semoga Berbahagia Selalu...

Ms AiReEn MoHd said...

happy birthday to u.....
happy birthday to u.....
happy birthday to anida
happy birthday to u.....


selamat pjg umoq na...leh dpt baby byk lagi....keluarga bahagia

✿bieyra dhamira✿ said...

sy terlambat?
allah selamat kan kamu..jeng3..
allah selamat kan kamu...jeng3..
allah selamatkn kak nids..
allah selamat kan kamu..

moga kehidupanmu disulami warna2 indah..

-niD's- said...

TERIMA KASEH SEMUA..
lebiu u OuLsss so much..

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design