Thursday, May 27, 2010

chOti...cHOotis

waaaH....besoK PublIc HoLidayz......yaBeda Bedu.....syoknyaa sok choTi beb...so bolewlaaa lepak-lepak di rumah sahaja n tak perlua laa nak hengat kerja di pejabat ni buat sementara waktu...ni yg syooknieh....
tapi saya tak jugak....tak hengat keja pejabat,...saya kena laa kiLik si budak masham sok nie.......belek dia jaa laaa..itu sudah kewajipan kan...makLoomlaaa anak ibu..ehehehehehhe

di kesempatan ni, saya nak ucapkan SELAMAT HARI TERATAI...so sapa yg berugama teraratai..sok jgn lupa bawak buNga teratai layu di tasik madu...ehehehehhehehe
ok tinggalkan bunga teratai.....teruskan ke nawaitu.....sebanaqnya, dok plan nak jmpak memember bLogger area utara...itupun yg mana FREE & SUDI joins laa... saja jmpa..makan-makan, minum-minum, gosIp-Gosip...tapi try dh tanya mana yg kenai n dok area sini....ermmmm respon agak kureng........
sebab wekend nie tatau nak p mana..lagikpun kalO nak p jenjalan haruslah kena keluaq duit yg banyak mungkin....so, nak elakkan kebHosanan teringinlaa saya nak berjmpak n bekenal-kenalan ngan member bloGGer's lebeih rapat lagik..yg mana waaaH....besoK PublIc HoLidayz......yaBeda Bedu.....syoknyaa sok choTi beb...so bolewlaaa lepak-lepak di rumah sahaja n tak perlua laa nak hengat kerja di pejabat ni buat sementara waktu...ni yg syooknieh....
tapi saya tak jugak....tak hengat keja pejabat,...saya kena laa kiLik si budak masham sok nie.......belek dia jaa laaa..itu sudah kewajipan kan...makLoomlaaa anak ibu..ehehehehehhe

di kesempatan ni, saya nak ucapkan SELAMAT HARI TERATAI...so sapa yg berugama teraratai..sok jgn lupa bawak buNga teratai layu di tasik madu...ehehehehhehehe
ok tinggalkan bunga teratai.....teruskan ke nawaitu.....sebanaqnya, dok plan nak jmpak memember bLogger area utara...itupun yg mana FREE & SUDI joins laa... saja jmpa..makan-makan, minum-minum, gosIp-Gosip...tapi try dh tanya mana yg kenai n dok area sini....ermmmm respon agak kureng........
sebab wekend nie tatau nak p mana..lagikpun kalO nak p jenjalan haruslah kena keluaq duit yg banyak mungkin....so, nak elakkan kebHosanan teringinlaa saya nak berjmpak n bekenal-kenalan ngan member bloGGer's lebeih rapat lagik..yg mana hat besa jumpak kira oklaa..so yg mana tak besa jumpak kita mesra-mesrakan la kan......ehehehehheehe...
tapi rezeki tak berpihak...maYbe tak da rezeki saya sama nak belanja depa-depa mINom-minoM TEH TARIK.....taKpalaa....mungkin ada lain waktu..kita berjumpak okesss........hat besa jumpak kira oklaa..so yg mana tak besa jumpak kita mesra-mesrakan la kan......ehehehehheehe...

tapi rezeki tak berpihak...maYbe tak da rezeki saya sama nak belanja depa-depa mINom-minoM TEH TARIK.....taKpalaa....mungkin ada lain waktu..kita berjumpak okesss........

4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

NeenaAnuar said...

enjoy your holiday dear! ;D

lady XOXO said...

sis.. nk jumper klu gitau ar... na na.. tak pown kita jumpa kat kenduri ABG ZAKWAN

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ok nanti akak balik kampung kita dating k...

Siti Shuhadah Zainol said...

sorry x dpt join..sbb kenurik banyak..huhuhu...

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design