Tuesday, May 11, 2010

FRuST

KePada PARA saHAbat.....doakan SEMOGA saya di beri KEKUATAN dan KETABAHAn..dalam menghadapi ujian yg terbaru......saya benar-benar tersepOOK pd hari ini....ilang serba serbi kekuatan dalam diri ini....apalah daya saya melawaN takdir....

YA ALLAH apalah DOSA ku ini...terus di uji dan di uJi lagi...ilang semua gelak tawa...yaNg hadir hamburan deraian aIr mata.....................................
kenapa tak pada orG lain ...kenapa saya yg terus di ujI...ya RABB..................
sesungguhnya saya ilang konsentrasi khidupan ini...... tembok ketabahan ranap sama sekali.....

dengan air mata yg bejujuran...saya biarkan ia terus laju mengaLir......hanya dengan ini.....hati yg piLu, remok dapat bercanTom semula mengGagahi kehidupan iNi.........
diri ini rasa nak GILA...menjadi .MURUng... hilang suda senYUman yg selalu pengubat lara di hati....tak bedaya untuk melawan arus takdir....saya tak punya kekuatan lagik untuk terus bediri.

10 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

nape ni kak nida... cita la kat kita semua kat sini... jgn sedey2...

Lady of Leisure said...

dugaan apa ni dear... banyakkan bersabar k...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

napa nie dear...jangan sedey2 k..sekurang2nya carilah seseorang tuk luahkan apa yang nida rasa skrang...insya-allah ALLAH tue maha adil..dia xkan menduga umatNYA melebihi dari kemampuan kita...berdoa dan bertawakkal lah k...pasti akan ada hikmah di sebalik apa yang berlaku...AMIN...

yanty_yoshicat said...

kak nida... knp ni??? knp down sgt ni... xnk la mcm ni... cita la kak nida, knp??

NeenaAnuar said...

ish! susah pulak hati neena baca entry nid nie! are you ok dear? jgn sedih2 keh..

ingat satu jerk...
"Allah turunkan musibah kerana Dia hendak memberikan sesuatu yang lebih baik pada kite..."

insyallah.. pasti ade hikmah disebalik apa yg terjadik.. kuat kan semangat dan moga tabah menghadapinye yer! take care!

NAZRI AHMAD said...

uuuu whats wrong ni

lady XOXO said...

SISTA.. naper sis.. wina tak suka sis cedih2.. geyam nie.. saper wat sis cedih...

-niD's- said...

terima kasih, buat semua...
hanya yg mampu..

DOA KAN BUAT saya supaya TABAH,TENANG dalam menghadapi rintangan + ujian drNYA......

lady XOXO said...

Hold Tight Sis... Wina doakan sis dapat tempuhi ok.. i luv u...

POSH76 said...

sis I tak tau apa jadi kat u...tp walauapapun bnyk2 bersabar...setiap manusia pasti diuji...berdoa bnyk2 yer & kalu tak leh gak pls get advice...jgn pikir & buat mende bukan2...take care dear

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design