Saturday, May 29, 2010

Ha tU dia Laaa

WAH..Harini hari sabTu...so bukan minggu pertama @ ke3...kena kerja laa cik Pn.Nida...uhuhuu...selalunya SABTU adalah hari yg paling membosan kan...tapi sbatu kali ini tidak bagi saya......... sabtu kalI ni penuh dengan tugasan yg melambak + mencabar......senang cerita MACAM-MACAM ADA ......fuh, awal pagi sampai opis...dh tekejoot beroOk...ini kerana boOSs saya sudah terpacak dalam pjbt.....saya tahu kenapa sabtu kali ni dia pun bersemanagat datang pjbt.........


owh sesungguhnya......di dalam sana belambak kerja sedang menanti saya untuk di siapkan......masuk jaa dalam pjbt, tak sempat nak panas kan urat saraf yg baLOQ liat hat semalam chuti nieh..... terus di pangil mengadap....ha kamu siapkan ini..siapkan itu...chek propely menda alah ni...kenapa jadik sampai mcm ini..n BLaaaa....BLAaaaa......ok bOSS.....i try my best okesss.......siapkan apa yg dia arahkan.=)sebanaqnya,.....ada proB di pejabat nieh.....uhuhuhuhuhuhuh...kesian plak tgk bosSS....jauh di sudut hati dia memang nampak tu FRUST abesss......aiseh mcm jatoh chenta la plak..ekekekekek...

takda nie ha, ada satu supervisor nie.....dh ilangkan keyakinan + kepercayaan bos tehadap dia...... buat palat dekat site..ha kau amik habuan...la nie, semua benda big supervisor kena conTrol....

tulaa dulu FITNAH sangt bebudak site..ha la amik habuan...kena ataih batang hidONg sendiri..kalO saya berada di tempat dia.....ayoyoyoyoyoyo MALu seyh......tatau nak tempek muka ni kat mana..... apa yg saya dapat pengajaran dari apa yg dh berlaku di oPis nie.....adalah.....

1. jangan suka bercakap PEMUHONG....."siakap seNohong, gelama ikan duri, bercakap pemUhong lama-lama mencuRi.....=(
2. jangan suka MEMFITNAH.......adus besaq dosa org memfitnah nie
3. aManah.= harus ada...even sekupang pun bukan duit kita pulangkan baLik......

saya tak kata saya TERBAIk mahUpun HEBAt....apa yg pasti sesama kita memperingat diri sendiri.......jangan dok taboq pasiaq kat periok nasik sendiri...ha la nie, boss dh memang FRust GILA dengan si supervisor tu...tataulaa apa kesudahannya........adusss......apa kah nasib keluarga DIA......kesian anak bini dia,,,terpaksa menanggung beban akibatt perbuatan bOdos si suami ,ayah nie....

wahiyanauzubilllah.................ya aLLAh jauhkan laaa segala semua yg tak baikkk dari terus berlaku...apa yg pasti setiap yang terjadi adalah pengajaran buat diri sendiri .........jagn buat mcm ni naa kaLO qasa nak gheja n carik rezeki di SIni.........................


4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

sama la kita.. sabtu kali ni keja melambak2.... sampai darah pon naik sekali...tp, now da surut skit...alhamdulillah.... hehehehehe...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue la...dalam pekerjaan sifat jujur amanah tue sangat la penting..skali sifat tue ilang dalam diri..ya allahualam...fikir2kan dan selamat beramal.. :)..semoga kita terhindar dari sifat2 munafik cam tue..

Ms AiReEn MoHd said...

memula nak kate pehh chnatek tul ang punyer blog la ni..nak gak..mai ajaq sat...


ni apahal la ngan kije ang ni..aku minggu depan da last kije...peh tu duk umah tak tau nak pk ape nak buat lagik

POSH76 said...

tapi ada manusia kalu dia dah bese buat taik..dia mmg akan buat muka selamba ajer...mcm takde apa2 yg berlaku...so berhati2laa

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design