Thursday, May 6, 2010

mC

harini ponteng keja Lagikk....aduiyaiii..skit hari lagi BoS kata ha kamU pn..anIda...bolew blah dr kampany saya...gheja dOK chuti jaa....uhuhuhuuhuhu.. tapi bos, saya pn takmau dok kerap-kerap chuti apakan daya anak keciL saya demam kembaLi....

duit lebeih penting ka? anak lebih penting......dua-dua bg saya pentin...!!!!
mcm-mcm fiLL dok ada, risau ngan sofia nie.dia kecik lagik... asyik dok demam semnjak dua menjak nie.....dOktor pn ada pesan buat masa laa jgn dok p tempat awam.......agak bahaYa....uhuhuhuhuhuu......

ibu doaKan moga zahrA Sofia saya kembaLi sihat seperti biasa......

lebIu BebeHhhhhhhh


7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Lady of Leisure said...

ala ciannya dia moga cepat sembuh yer...
:)

Siti Shuhadah Zainol said...

betul ckp doc.. jgn dok pi tempat awam lagi la ni... h1n1 kembali suda..huhuhu..

moga sofia cepat sembuh k...

TiTin said...

sofia demam ke, nida...siannye kt dia...

mama nida jg dia leklok ye...tin doakan dia cpt sembuh... :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lorrr baby xsihat lagi nyek...sian..tapi tue la kan..sekarang nie memang musim penyakit la..demam pas tue baik..nanti demam balik...huhuhuhu take care ok...

NeenaAnuar said...

duit boleh carik sayang... tapi kesihatan lagi penting... take care of you baby keh!

cute nyerrr gambar tu! hehehee...

NeenaAnuar said...

Anida Darling.. Sila collect award from my blog yeah! check it out! ;D

ita cutevirus said...

salam kenai dear,
alahai.. ciannyer la kalo budak kecik demam...
harap² cepat baik la ye...


p/s: dear, jom join contest i...
http://ita-cutevirus.blogspot.com/2010/04/contest-cari-8-n3-rahsia-ita.html

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design