Monday, May 24, 2010

Posa+maKan

just HUPDATE...kalO tak nanti sepi jaa bloq nieeh..dhlaa bloq tak GLAM...di biarkan plak sepi...
arini cam takda mood nak hupdate entry best-best..maklomlaa berpuasa ....op's puasa arini menguji kekuatan skit...br stagh hari stamina dh ialaNg...jadik lembik...uhuhuuh
asyik penin kepala, meLoya....uhuhuhuuh....nak menaip ni pun gagah jaa...dok nganga jaa nieh... cepatlaa koi 5 nak balik qumah..nak baring...tak larat dh ni nak dodok.....
telinga ni plak dok bedesing jaa tah kenapa.......mcm-mcm aih dok ada....
erm..ptg ni bukak posa nak makan apa erk......kalo ikut nafsu makan semua mau..tapi satg kena ayaq segelas...dh sandaq........
so,masak simple-simple jaa la ptgnie. ikan gelama masin + sambai belacan.+ sayoq pucuq....tuja yg beselera......


kesihatan saya semnjak dua-tiga minggu ni...agak kureng ok..........uhuuhu.."harus tempuh ujian drnYA" walaupun perit bukan!!
gambAq ehsan dr EN.GOOgle

7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

sedap tu juadah berbuka..membuka selera...terus lapaq sayuq fucuk..hehe..

TiTin said...

wow.weee...sedapnye sambl belacan ngan sayur pucuk...mkn ulam2 je ye...awek muda la niii....

Selamat Berbuka Posa ye, Nida..tin posa gak.. :)

-niD's- said...

tin:: selamat berbuka puasa.....
takda laa nak awek muda...tp selera yg tu jaa...uhuhu..pastu dok plan nak p pasar malam bertam putra ptg nie....

shud:: meh..meh join makan

yanty_yoshicat said...

sedapnya menu kak nida arini... simple tp menyelerakan la... emmm.. kak nida xsihat ke?? ke ada yg bertandang in ur tummy?? =D

Lady of Leisure said...

menu simple tapi sedap sangat tu.. sayur fucuk tu fav lady, lelebih lagi kalau fucuknya tu banyak heheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sedapnya....selamat mengganti posa no..lagi 12hari bila nak ganti :P

-niD's- said...

wakakakakkaka.....sabar dan terus berposa....nida buat isnin + kamis laa.....dh tak bolew nak posa mcm dolu-dolu..maHU lembik + pitam dalam opis sensowang nieh...uhuhuhuhu

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design