Wednesday, June 9, 2010

apa?? RM 2 JOota

TAG kalI ni agak mencabar .... ;p adei akak, tanya soklan nie, kaLO dapat 2 juta dok depan bijik mata nak watpa....fuh dalam kepala hotak nie mcm=mcm agenda ada.... ekekekekek..... kalO bolew lopa doNia sat...enjoy sakan....hahahahahah...tapi verangan ja la Oke.....KALo 2 JUta rupiah tak mustahil bolew dapat...kikikikik ;p ok kakYus, jika saya dapat RM 2 K dok depan biJik mata ni kan..sO, apa saya nak buat kan..ha ni dia saya nak...jeng..jeng..jeng...

1. cam biasa la ckp sapa yg baik ati antar kiriman TAg nieh

~
tag yg mencabar lagik geroON nie dari bakaL ibu Yg chomel cik Puan YUsnida

2.tag kan kat kwn2 korng yg semestinya akan layan berangan bersama2 korng(nak tag kat 2 juta kawan pon tak pe ;p)
  1. Cik Wina XoXo
  2. Cik Puan iLa
  3. Cik Puan Fariza
  4. Pak Hencik Asada
  5. dan kepada semua foLower bloq saya dan yg mana sudi nak join angan-angan dapat 2 joota

3.dah tag kena la jenjalan war war kan kat kwn korang kan yg korng nak bg 2 jutakat dorng
~ harus war-warkan biaq sama-sama berangan nak bikin apa bila dapat 2 joota


4.Apa agaknya angan2 korang tu? korang berangan nak buat per ngan duit ni
~kalO betoi laa saya dapat 2 jOOta nie,
saya nak buat.......seperti di bawah


1.haruslaaa saya langsaikan hutang PTPTN saya yg dok masikh bebrunga rendang dalam akaun sana nun....
2. NAK p MAYFAIR BODY LINE....p setup balik urat sarap yg mengembanG suda.. bg nampak mcm superwomen cUn bukan supewomen Gendott..ekekekekek ;p mcm laa saya ni genDot tahap gundi beraih...adeh...tapi nilaa per yg dok idam-idam kan...

3. Nak perbaik umah WAN di pahang..sian dia.... umah dia dh bocoq sana sini... dok dalam kesejOokan...uhuhuhh..ada anak ramai-ramai pun talak guna wOOoo.....mcm-mcm soNgeh dok ada...huhhhh
4. nak bawak AYAHNDA terchenta dapatkan rawatan dr TABIB yg terbaik...rawat sakit dia...supaya senyOman dia kembali terukir...

5. nak sedekah kat qumah anak-anak yatim, qumah org tua-tua dan membantu kepada insan yg memerlukan...


6. nak bina sebuah masjid yg indah dan penuh aktiviti....supaya dapat diimarahkan oleh goLongan muda.Insya'allah

alhamduLillah kalO benar-beNar dapat RM 2 jooTa nie....akan ku kota setiap janji aiseh...eheheheh



note:terima kasih eNcik GoOGle..bg saya Pinjam kan pic-pic yg lawa nieh.... cuma pic ayahnda saya jew yg asli..yg len sume pinjam dr pak hencik goOGle....ehehheheh...

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

sis u know what... U SHOULD WIN this one... wina harap u win daling... wah wah.. u tag me.. alamak 2JUTA ... wakaka.. ok ok akan d jawab.. dah 3 utang nie... ahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alangkah indahnya kalu betoi2 dapat kan..tapi apakan daya tue semua angan2 tapi wish la angan2 menjadi nyata kan..sapa taw..rezeki ALLAH... :)
ayah nida sakit apa???

Siti Shuhadah Zainol said...

sungguh murni impianmu itu.. mudah2an termakbul.. time tu jgn la lupa shu erk..hehehe...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design