Thursday, June 24, 2010

Buai Laju-Laju

harini saja jaa nak publishkan gambar sofia bila dia ditinggalakn ibu dia sewaktu bekerja...kesiannya anak keciL nie...muka selenga jaa..ehehhehe..mcm takda perasaan...tgk lah tuh, tOKma dia bawak naik buaian...kunun nak hiburkan hati dia yg sedg sibuk carik ibu dia.....uhuhuuu...... sib bek nak gak dia lepak atas buaian nie...selamba ja kan, pegang taLi...kunun mcm org dh besaq..walhal duduk pn tak berapa kuat lagi.sekarang ni, semenjak makin menINgkat bulan, keletah dia mengHiburkan hati.betoi la apa org tua-tua cakap, bila ada anak nie,....balIk keja tgk muka dia..adeihhh..meruntun jiwa..dan-dan hat td keletihan bertukaq kepada gumbira......nak-nak lagik tgk senyUman yg dia ukirkan..mahu rebah.dibuatnya.....yg pasti anak kurniaan ALLAH yg tak ternilai..AMANAh nie, so sebagai ibu + baba do the best ok kepada anak kecil nie.....


**harIni, SOFIA tak sihat...dia dijangkiti virus seLsema dan batOK** 
sian tgk dia td...tapi takpa, alhamduLillah mama ada dekat..bolew la mama tengok-tenGokan dia...sementara tgg ibu + baba sofia balik keja nak bawak dia g klenet......sabar yea sayang......lebIu su Much bebeh.....


dah tak lama sofia nak sambut hari lahir yg ke setahun...tudia besaq dh anak ibu...uhuhuu, mcm br ja lagik dok usung dia dalam perot nie kesana kemari...rupa-rupanya anak ibu nie, dh koi besaq.......ibu, doakan moga sOfia menjadik anak yg baik dan menTAATi org tua...insya'allah............

7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

wah..suda besar ini budak comel... sat je no... sofia selsema erk.. cian.. nanti ibu/baba bawa gi klinik k...

NeenaAnuar said...

alololo... tomey nyer diaaa... dah besar dah kan anak nidaa... semoga dia menjadik anak yg solehah satu hari nanti! aminnnn!

lady XOXO said...

ALAHAI.. DAH CUMEI DAN BESAR DAH COFIA... NANTI BESAR CANTEK MACAM IBUNYER...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

btoi tue anak tue amanah...jagalah amanah ALLAH tue sebaik mungkin...

sempoi ja tengok sofia dok atas ndoi tue...dok di celah2 tali ja tue...alolo sweett....

Lady of Leisure said...

comelnya... tengok buaian tu teringat kekecik dulu dok naik bawah pokok asam..

IMAN'S UMI said...

Ala naik buai...cantik suar belang2 Sofia...x smpi sthn lg rupanya...

NeenaAnuar said...

adik ku sayanggg... awak telah di tag yer! sila terjah blog akak sekarang! hehehee...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design