Saturday, June 12, 2010

PenYegan,PeMaLAs,BaLoQ.

weih buat gheja laaa...niD's repot TUAN BESAQ baru hang tau.....suka ngat ngulor nie....uhuhuhu....alah aku tak heran, nak repot....p laa repot....weih, aku BUHSAN tau dak dok dalam opisnie....ampa pakat tgklaaa gheja saya melambak nie.......mcm-mcm fail saya nak kena kelebek masukkan sume menda alah nie........arghhhhhhhhhhhhhh.....malas suda.....

kena minum KOpI CAP kaPaL api nie..kena sechawan teruih melamBOng naik awan...hahahahhahahahahahah.............................. !!!!!!!
tuhlaa, dl soH ngaji pandai-pandai jadik CHeKgU takmau.....ha kalo dak bolew berchotis sakan...ni nak jadik keraaa_ni caP_bok....ha tuhkan keja dh melambak..... uhuhuhuuhuhuh

tolOng...toLOng.....saya perlukan kerehatan......jalan-jalan amik angin luaq...mungkin mOOd rajIn mai balIk....... deMand tuh nak mood rajin, harusss demand...seBab fiLLl takdak Lorh nak buat gheja......uhhhhhh..yg dok da makan knuriiii jaa..ish berlemak=lemak laa lagik sana-sini..adessss....weih ampa tgklaaa, saya pemalas kan!!!!! keja banyak tuh tapi dan g masuk n3...ekekekekek..... ni sampingan..smbil siapkan tugas sambil bern3...takdaya aku nak pandaNg kertas mertas tuh...bolew jULin mata Otak nieh........=]

org chuti sbatu, aku memerap dalam opis tuh lah jadik mcm nie.....otak beKU lagik tepu..... uwaaaaaaa.......


wieh, intai apa G.....buatlaa lekaih...kang lagik menImbun penOH satu kotak paper doUble A satg mahu fengsaN DIBUAtnya............=[



nampak dak tuh...fail berbarisss...nyanyikan lagu negaraku.......then di kelIlingi kertas mertas ditengahtengahnya plak ada peneBOoOk lOoBang....=]



tungin lanGGang fail aku kerjakan.....apa yg pasti SIAP harinie jugak okesss....
jgn sampai MCM MAKAN GAJI BooOTA......

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Lady of Leisure said...

lady selalu ada masalah baloq hehe

IMAN'S UMI said...

Siannya, bekerja di hari sabtu.

-NiD's- said...

LADY::: susah woOO kalo urat baLOqq timboi...eheheheheh

UMMi iman:: ha'ah sabtu keja....tuh malas tuh...adeiiii

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design