Thursday, June 10, 2010

unTuk Di JuaL

kepada sesapa yg terBEKENAN ngan keta mini KOper nie...ha bolewlaaa call ngan tuan kereta.. berunding bagai.....keta nieh anTik, kalO buat sesi photoshooot.....alalallalal saheh cutenya... tuan keta ni nak JuaL, dia saja suh saya PUblish dalam BLOQ nie, koT-kot ada yg bekenan ngan keta mIni kUper nie.....boleh laa cal dia...sapa yg suka buat koleksi keereta anTik..mesti bekenan ngan keta ni, bukan apa kalo on the road, org mesti ushar.....sebab keta nie len dr yg len.......dh tu plak nO plat tuh.mahai tu
JH
161...BIKIN keta nie leelok fuh lagi bertambah smart.

~Ni ha no.public fon dia : 04-5753704
~Nama Tuan keta : Pak EHncIk Asri
~Harga : RM Mura-mura saja..... ;p

ni dr pandangan depan, tgk spotrim dia, mcm biskut yg ada jem tgh tuh.... =)


ni Koshen dalam kereta nie, masih dalam keadaan baik.kalo nak naik 5 org pn lepas nie, pastu jgn tanya polis buat sekatan...sebab lebih muatan ;p



ni pandangan BoNtOt dia laks, comel ja kan...tak lebaq....

4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah Zainol said...

comeynya keta ni... betul2 nak jual ke ni?

-NiD's- said...

chus memang KONFORM nak juaL........sapa bEkenan bolew call kat NO.tuh...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amoih dah jadi dealer reta plak ka...hehehehe..tapi reta nie memang cute la kan....

-NiD's- said...

hahahahah..part time akak...
nida bantujaa si penjual kereta nie prOmote dalam nie...
kot-kot mana penggemar KERETA ANik yg bekenan so, bolew laa refer ngan TUAN KERETA.....kan.....nanti dapat % bolew blnja akak pekena TEH TARIK SEchawaNNnn...;p

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design