Thursday, July 29, 2010

KenNy

ni lah keja bebudak ni kalO jalan ngan toKMA....makan tak hengat demand laks tuh..... ehehehehe....ala sekali sekala bukan selalu nak makan cam ginik...alang-alang tOkma dh offer...we Olls pilih kali ni makan di KEnNy jaa...uhuhuh.....ALhamduLillah, kelihatan Tokma begitu happy skaLi..tapi sI Kecik Konet nieh lena lak plak time nieh..sO, sume blew makan secara aman...yahOOOOo......


kununnya ni la upah tokma kat ibu + baba Sofia sebab teman Tokma p SEtel umah yang akan di sEwa tak lama lagik.... p umah tuh sat ja, kemas skit-skit n jmpak bakal penyewa dh tu balik...tuh yg bekesempatan p sinIk...ahak'z.....

My BelOved MAMA
aLways Penaja Kami...ahahahahaha.
"My BelOved MAMA"very spoting nieh..


mErtUa vS MEnanTu
Mertua Vs MenanTu......



Leka SMS
Binik depan mata....en.oP leka lagik sms...
nak kena nieh....(",)



Happy
si ibu yg Haappy sekali serupa mcm tak penah p soPin kOmplek dh macam perak boih 



CeaSer SaLaD
Ni saya Punya....tudia penuH daun-daun iJau.......



Beef bOLognaise
BeeF BoLOgnaise TOKMA nyew.....sOnggoh soDap....



Yummy
ha yg nie...en.Op punya... dia amik keNNy set...ahahahh...kenTang keLiling dh mcm makanan soFia ja....
suNgguh sedap..rugi sOFia lena,kalO dak leh makan nieh..
=]....

JaGa SUDa
alahamduLillah, kenyang dh sume....sekali budak tecik tonet nieh banGun da....fuh lega sib bek dan makan sumE kalo dak jenuh la, dia sama naik nak makan..sesilap sofia yg jadik hidangan doK ataih meja..ekekek
tgk tuh, dia MAMoN lagik...tu senyap jaa..kalO dak mahu dia memUsin bak
360darjah celcIus..adoi budak tecik tonet sorang nie, 
makin besaq makIn agresip....

7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

ALAHAI SO SWEET FAMILY NI.. bagus tu abg cerap duk tepi mentua.. maintain hencem tu bini sis nida.. lamer wina tak sakat dia.. ahaha.. besh ar sis p mkn kat situ.. mcm kenai itu tempat.. sunway ker? tempat kami dating tu ngan cepupu abg cerap.. ahhahahah... nice n lovely family dear... doa wina utk ur family sis.. cofia comeiiiii pink

Lady of Leisure said...

lama tak pekena muffin kat kR nih... sedap kan

✿nenek moden✿ said...

ouch..mcm sedap je tu sis..hehe..bila nak belanja ni..hehe

Shu Shinju said...

sedapnye makan kenny rogers.... bila nak blanja shud ni??? hehehe....

Ms AiReEn MoHd said...

alalalalal tu die best duk makan makan na...ang la ni bukan main ceria tu...baguih baguih sahabat....ni la ni da leh chat ngan aku kat opis....hahaha aku da online ka tepon...aceh wah..leh lepas ghindu nooo

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tanya tokma..xmaw banja bonda gak ka?? hahahahah :P

-NiD's- said...

wina = alhamduLillah...Mohon DOA dr dia..biaq bekekalan mcm nieh....


LADY= serius muffin KR memang sdp

Bira & Shud =Bila bira& SHud fwee jom laaa kita meet together p KR..ehehhe

erynn= apapn tejadi ceria tetap ceria...LIFE MUST BE go ON

KakyUs= Tokma kata,tgg boNDa dalam pntg k...tokma p bawak KR kat bOnda..eheheheh

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design