Tuesday, August 3, 2010

karnIvaL seK.


harini cam best jaa ada Mood nak huPdate Bloq.....cuma nak share kat siNi sweet memOries bila kakI melangkah masuk ke SekOlah...bukan apa br ni saya ada g karnival anjuran sekOlah  di jemput untuk meraikan...so, taknak lepaskan peluang. saya turut serta sambei tuh leh lepaskan rindu-rinduan kat cikgu-cikgi, ustazah-ustad yg dl penah didik saya di sini.....adeihh syaHDunya..masuk jaa pintu utama,segala mala kenangan dOlu-dOLu mengImbas kembaLi..dimana saya seorang peNgawas yg cKop Noti...cikgu-cikgi , Ustzah-ustad tak suka saya sebab Noti dh tu mesra alam.... dh tu tak bijak sama...cuba bIjak..mahu dia di lamBung, di sanJung bak puteri ataih kayangan...aitttt, munyik cam sedey jaa kan...tapi itu 10 tahun yg lalu....segalanya tinggal kenangan suka duKa di sini....lantaklaa suka ka menCi kaa...yg pasti saya sayang CIKGU-CIKGI, USTAZH-USTAD saya,... biaq laa saya tak dirai @ nama saya tak di jaja sana sini di atas dasar kepandaian...cKOp laa skdar saya besa-besa ja kan...yg pasti KALian semua tetap di hati nie.......
Becerita bab nIE, saya ada seOrang ustazah yang dl saya ckOp anti ngan dia....sebab dia selalu amEd saya....ehehehhhe...sebab saya Noti kan tu dia aMEd saya..ahahahhaha..jahat tau ini budak..suka sakat kengkawan...dan saya jugak pengawas palIng gilOss.....tu pasal saya selalu kena aMed ngan ustzah nie.....ingt balik cerita doLu-doLu mahu dia gelak bepanjangan...adeih, nama sekOlah agama tapi nakai..tak ayu's lansUng....mungkin dL, apa yg di ajaq di terap tak masuk sampai ke dalam..dok tengah-tengah jaa tu yg noti...tapi impak dia..muNgkin sekarang @ akan dtg....insya'ALLAH.....


New BuIiLding
Wah, sudah berUbah wajah banGunan sekOlah ku....sungguh tinggi dan bekembaq lagi cam KLCC....ehehehehhe
"AKADEMI DAERATUL MA'ARIFIL WATANIAH"




BerbIncanG
si aiZuddin tgk khusyuk sembang ngan CIKGU MD.RADHi...cikgu senIor nieh...nampak dak SoFia dok puLun nak pegang sama paYung besaQ tuh.....




UsTazaH zahIDah
ha Ni dia laa Ustazah yg saya makSuDKAN...ish kalU duLu dia tak garang @ amEd saya...tatau la apa nak jadik ngan saya la nie....tapi apa pn dia penah buat pada saya..tapi saya sayang dia...garang dia maybe bersebab mUngkIn!!!!!  .





ada cucu dh saya...^_^
usTazah intai cucu dia..... ekekek..sofia plak dok  buat muka tak bsalah dia perhati jaaa.ustzah saya...




Kami
kamI [bekas Pelajar SMADMW] di samPing UstaZah zahIDah SaLeh



Me & UstzH ZahIDah
pelajar yg DuLu ustazah tak Suka....kini sentiasa g ziarah Ustzah di Sek....^___^


para Ibu
Jmpak claas mate ..... kakwan norbaiti + anak lelaki dia hensem woO anak dia...


My Besh FweNd
class mate jugak nie..EN.AIZUDDIn amIr....tokei ayaq Muru ;p 


Noti GurLs
Sofia ngan Muka MAsham dia....bepelOh-pelOh dia...tawaf sEKolah ibu+baba dia.....


seMacam Dua beraNAk
oK tata balIk dL semua..nanti soFia ngan baba+ibu meh lain k....
kebetOlan memek muka anak + baba kelIhatan sama...sebab tak tahan di suluh mentari yg terang benderang...




Ustazah ketahuilaa,sejuah mana kami tinggalkan sekolah..tapi kenanangan di siNI aduhaiii tak seMudah tuh nak di lupakan...pengorbanan mu terhadap anak didik amat bermakna buat kami..kerana jasa kamu skrg dh ramai yg bejawat jawatan tinggi..jadik insan tesoHor...syUkran ustazah..selagi hayat di kanduNg badaN, insya'Allah KAMi akan sentiasa menziarahi kalian semua...




7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

rindu kat ustazah zahidah... teringat kenangan kena denda ngan dia dulu...kena cubit perot ooo...aduh...sakitnye....
hehehehehehe...

Dee said...

bestnya..baru ni pun dee kembali ke sekolah..tp xde orglah..hehehe..

Lady of Leisure said...

bestnya boleh gi emlawat sekolah lama heheh... teringin nak lawat sekolah rendah lady dulu hhuhu

-NiD's- said...

shud == tuhlaa wugi tak foLLow kaknida kalo dak bleh jmpak USTAZAH

dEE== NIDA pn nasib ja nie..sebab ada karnival kalO dak takda sapa jugak di sekOlah

Lady== ha elOK lah tuh...wat reuNion leh jmpak ngan member lady yg sellau lepak bwh pokok mempelam tuh...ehehe

lady XOXO said...

UWAAAAA beshnyer sis... bawak anak p sek kembali... sure besh kan.. sure mengamit kenangan balik kan.. hurm tngok cofia tu.. geram.. cumei jer.. ish2....

MiYOKO TACHIBANA said...

rajinnye nida g melawat sekolah lama....dah lama tin tak pegi melawat..hehe...segan pun ada...cam kacang llupakan kulit lak kann..hihihi...

waaa...hubby nida pun satu sekola gak ek....:)

suka tgk gambo last...like father like daughter..

-NiD's- said...

dh bekesmpatan tuh yang p tin....tmpang cikgu-ckgu dok kuat n masih ada...saja p ziarah depa.....

gambaq las suka erk??? sama kan muka depa..ehehhee

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design