Monday, September 6, 2010

ChuTis>ChuTis raya


TERIMA KASIH TUAN BESAQ....
sebab bg saya duit raya...heeeeeeeeeeeeee 
dan dengan baik hatinYA plak dia bg saya chutis...stat dari  
10hb sehiNgga 15hb.....
16hb Chutis lagik....dan 17hb saya apLly chutis...
sabtu takyah keja sebab miNggu ketiga dibulan semBiLan....yahOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO syOknyaaaa...... 
syuKur sngt....dah lama tak dapat chutis lama mcm nieh...
las chutis lama mcm nie tahun lepas sebab BESALIn 
kat dak coMei tuh haa.......
oleh yg demikian, hari chutis saya dipenUhi dengaN jaduaL nak g ziarah sanak saudara, sahabat handai dan teman-teman seperjuangan.....bawaK sOFia sekali leh kutip duit raya...ehehhehehehehehhehe

10 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

Uwaaaaaa dah dapat cuti lama kamoooo.. jeles2... wow.. dapat duit raya lg..syukur2..rezeki...

MiYOKO TACHIBANA said...

jelenye ngan nida...syioknye...dpt duit raya lg tuuu.... :)

bos tin kedekut bangat..takdenye nk bg duit raya... :(

Selamat bercuti n Selamat Hari Raya...jgn lupa mai umah tauuu...

-NiD's- said...

alhamduLILLAH rezeki ALLAH..sapa sangka....boss kasik rezekilaah tuh

wina nak duit raya kena mai umah laa..ehehhehehehe

Tin~ Konform sampai kami.....nanti nida, wina & shud p umah tin naaa

Shu Shinju said...

wah...lamanye cuti.... best tu... korang dtg umah shud yer...

Dee said...

sy pun cuti dari 10hb sis..20hb baru masuk keje balik..

Marsha~ said...

lama tu cuti.... best tuuuuuuuuuuu

Eri-chan said...

sofia kena ada tabung, nanti kang dpt duit raya, ibu dia lak TERpakai..hehehhe

Lady of Leisure said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..
:)

POSH76 said...

syioknyer cuti raya lama tu beb....nak wish selamat hari raya maaf zahir batin...bessnyer dapat duit raya hehe

akuekah said...

wahahha...uat cena...pOmpuan tue an pkai EyEshaDow KaE PINK...prasan mnawan gituuu..haha

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design