Wednesday, September 22, 2010

SyaWaL ke 2


Ha Ni cerita EiduLfitiri ke Dua......hari sabtu tuh pegi jalan-jalan umah kengkawan sek.rendah dalam kamPung jew.....takleh nak pg jauh-jauh..asal pegi jaa, ada jaa Fon call masuk..habaq org ni mailaa org tuh mailaaaa...hadoi.......sabau jewlaaa....tapi best dapat jmpak mereka berdua nie....walaupun tak ramai...tetap meriah...ada aYu & Jue.....yg lain ntah ke mana...janji nak dtg tapi hampehhh..memasin ada agenda tesendiri katanya...takpalaa tuhlaa namanya 
KITA HANYA MERANCANG ALLAH TENTUKAN SEGALANYA...
sok-sok nie raya haji kita jmpak len nUh.....tapi sian kat mAKLABU sorang nie, dia susah payah masak kan nasiK tomato....ayam masak merah yg mabeles tuh....yg makan kami betiga jaaa...sian jue...tp jue Menu arituh memang maveles......dan dikesempatan itu dapatlah kami merasa begambar sakan depan LEnsa cik ayU kita nieh yg makin cun melecun nieh...sasaran utama cik ayu adalah Dak Kecik nie...zahra Sofia...BTW ayu, thank's nueh...kamera ayu memang superblaaa mcm tuan dia. eheheheheh

Photobucket
Kamera aYu bisa menampakKan GG sofia yg sedang Giat tumbuh bak cendawan ps kena hujan...ehehhe

Photobucket
sOfia yg Lentok ala-ala manja atas baHu ibu..takleh sembunyikan dalam mulut dia ada kue raya

Photobucket
Member SekamPOng.Member Sek.Rendah...MAMA JUE
comei jue nie, nak-nak lagik sedang preggy nieh lagik teserlah kecoMeLannya

Photobucket
DuLu kami Bertiga satu SekOlaH REndaH....aYu dr duLu sampailaa DOK GEBU mcm tuhlaa..
Photobucket
candid....TgK mata Ibu Sofia dh LElap..Jue menten, Ayu KontorL cun..hehehhe

Photobucket
Mama Jue, Sofia N iBu anIDa....

Photobucket
Last skaLi...pic Kami Sekeluarga 
ada BabA,ADa Ibu & ada ZaHra Sofia.....




Op's waktu dan tika dok hupdate n3 nie...HUJAN LEBAT SESUNGUHNYA...kalO semalam 
dL TUAN BESAQ ada dalam pejabt...geroN tuh kuranglaa skit...tp harini tepaksa bedepan sesnsowang..dengan kIlat sabung menyabong bunyik dentuman...jgn habaqlaaa..naik luruh jantong.....takutnyaaaaaaaa........dok bayang dh nie, mesti sofia kat umah nu, peLOk sakan makTok dia... sebab dia seorang yg penakot bunyik guruH dan kaPal terbang...ahahahhahaha.
paSnie cerita raya pertama yg penuh trgis...soB..soB.>sob

7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Mimy Hamid said...

comel nya sofia :)

Shu Shinju said...

baju sofia comey la.. beli online pe ni.... nak cari gaun 1 tuk Qaseh...:)

lady XOXO said...

wah2... sis cantek warna ijau.. cantek baju cofia erk.. nampak dah gigi dier.. comei2 gambo2 dier... bkn sbb kamera jer.. dah mmg lawa tu pic lawa sis... eheeeeee.. ha tu dok berdentum kilat jgn takot.. uhhuuuu jeng2...

POSH76 said...

comei jer dak kecik yang ada 2 batang gigi...bessnyer jumpa kengkawan...bagus menten kawan camtu hehe

Marsha~ said...

cantinyaaaaaaaaaa baju sofiya...

Dee said...

bila tgk gambar bertiga dh mcm rupa adik beradik ler pulak..

Eri-chan said...

comel2..gambar family yg last sekali tu 3-3 chomeLLL

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design