Thursday, October 28, 2010

ARE U THAT LUCKY ONE ~ GIVEWAY

Hermm ada GIVEWAY lagi...besytnya bulan nie..mcm-mcm ada...ada yg sampai ke TRAGEDI OKTOVER....huhuhuhu dh abaikan pasai tuh..malas nak layan ....
jOm layan GIVE AWAY nie..simple, mudah dan cepat....actualy...kenai mama tihah nie melalui bloq...suka singgah Bloq mummy tihah sebab simple & nice...hihihi...so, kaLi nie mummy tihah ada buat giVEWAY..jom meriahkan....GIVEWAY nie


syarat-syarat-nya.

1.  mesti lah warganegara MALAYSIA..senang aku nak pos nanti beb...
2. lelaki ke pompuan xkesah...
3. mestikah jadi follower saya..???saya x paksa, tapi kalau jadi, ianya merupakan satu bonus...:)
4. mesti promote entry nih kat blognya.."ARE U THAT LUCKY ONE..???GIVEWAY"...
dan tinggalkan link entry itu dekat ruangan komen.

5. publish/letakkan banner 'princess Tihah' diatas kat 'sidebar' blog korang dan linkkan ke blog saya..


that all...x payah slogan, x payah gambar tercantik, ext...
kerana pemenang akan dipilih oleh Che Tihah @ Miss Random....
kalau korang rajin gak, nak post2 gambar @  nak mewarnai entry tu boleh je...
celik sikit mata aku tgk nanti...hehehe


Tarikh tutupnya...

memandangkan aku akan xde dlm 2 minggu, so, raya haji ni adalah tarikh tutupnya...

adiah nya..?????

- sgt sesuai utk anak2 kita..aku sgt2 pasti yg kalau anak2 dpt, mesti diaorang tersenyum selebar2nya..
mungkin siap melompat2 lg...
- dan mak ayah pon turut tersenyum (kalau anak2 suka, mesti mak ayah suka gak kan..??)..
apa..???adiah mcmtu xsesuai utk yg xde anak lg..???
xpe..kalau korang ada anak sedara kesygan pon boleh jugak...
dan apa adiah tu..????

nak tahu hadiahnyaa kena tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuuu....hihihiih

saya nak TAG kat sume member-member FOLOWER DAN MEMBER YG SELALU SINGGAH BLOQ KECIL SAYA nieh....jemput lah amik keyh TAG nieh....

7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

LIP (^_^) said...

sempoi gak gvway nih..goodluck opida..

Shu Shinju said...

nak..nak..nak join gak giveaway ni....hihihi...

Ilhamny.com said...

hehehe..tenks nids..muahhh..
lip & shu shinju...join la..meramaikan..ne nak tau de rezeki..:)

NeenaAnuar said...

good luck dearrrr...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

wahh..
cam best jep...

btw..
do folow me yeah?

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

POSH76 said...

good luck!! comei budak tu hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

selamat berjaya ibu sofia

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design